וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בכושר שיא: "אנחנו במומנטום אדיר"

13.1.2022 / 7:58

האלופה תגיע למשחק העונה מול באר שבע אחרי עוד הצגה ונמצאת אולי בכושר הכי טוב בעידן ברק בכר. שחקן: "מגיעים לכל משחק נחושים מאוד". אצילי, אבו פאני ומאור לוי זכו למחמאות. כאב ראש למאמן עם חזרת הפצועים וגם: הפרידה המרגשת מיובל אשכנזי

תקציר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 0:4 (שמינית גמר גביע)/ספורט1

1.

התמונות של שחקני מכבי חיפה חוגגים דקות ארוכות עם הקהל אחרי ה-0:4 על בית"ר ירושלים בגביע הפכו לשגרה בכרמל, וגם אמש (רביעי), אחרי עוד ניצחון משכנע, חגגו השחקנים בטירוף עם האוהדים שנשארו זמן רב אחרי השריקה לסיום. הירוקים רשמו העפלה משכנעת לרבע הגמר ונראה שהקבוצה נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה מאז הגיע ברק בכר למועדון. "אין ספק שאנחנו במומנטום אדיר", קבע שחקן בקבוצה, "הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו מגיעים לכל משחק מאוד נחושים ומוכנים ולא חשוב מי היריבה".

אמש תוכנית המשחק של בכר, לגמור את המשחק בשלב מוקדם, הצליחה מעל למצופה והשחקנים זכו למחמאות גדולות. מעל כולם שוב היה זה עומר אצילי שזכה לפרגונים, כאשר גם מוחמד אבו פאני ומאור לוי נהנו מהתמיכה בעקבות היכולת. הקשר הצעיר היה זה שהביא לשער העצמי הראשון ובישל את השער האחרון והוא לאט לאט הופך לחלק חשוב מאוד בקבוצה. גם אבו פאני שכבש שער, אך חשוב מכך, הוכיח שהוא יכול לשחק בעמדת הקשר האחורי, מקבל הרבה אהדה במועדון.

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
פרידה מכובדת. אשכנזי נפרד/מאור אלקסלסי

2.

מלבד המשחק בחיפה, התעסקו במועדון גם בפרידה מיובל אשכנזי. הקשר שהגיע בעונת 2019/20 ורשם עונת בכורה אדירה, זכה לפחות קרדיט אצל בכר ואמש שיחק את משחקו האחרון בקבוצה. בסיום ובמהלך כל המשחק ואף לפניו, הקהל נפרד ממנו והרעיף עליו אהבה. בסיום הרימו שחקני הקבוצה את אשכנזי על הכתפיים. השחקן צפוי לחתום במכבי נתניה, וזאת למרות שהוא מחזיק בהצעות גם מהפועל חיפה וגם מהליגה הראשונה בארצות הברית. ההצעה מארצות הברית נמוכה כספית ולכן ההערכה היא שעוד היום אשכנזי יסגור סופית בקבוצה של בני לם.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
ישחזרו את היכולת הזו גם מול באר שבע? שחקני מכבי חיפה חוגגים/מאור אלקסלסי

3.

כעת, בחיפה יתכוננו למשחק העונה מול הפועל באר שבע, כאשר לבכר יש כאב ראש חיובי לאור חזרתו של נטע לביא לעניינים וחזרתו של מחמוד ג'אבר לסגל, כמו גם כניסתו של חוסה רודריגס לעניינים. "יש קשרים נהדרים וברק יצטרך לבחור", אמרו בקבוצה. כרגע נראה שעלי מוחמד ומוחמד אבו פאני יקבלו את הקרדיט, כשגם דולב חזיזה שזכה למנוחה ישוב להרכב על חשבונו של דוניו. אגב, בקבוצה שמעו מרז מאיר שיצא כמה דקות לפני השריקה, שמדובר רק בכיווץ של השריר ומקווים שהדבר לא יסכן אותו לקראת יום שני.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully