וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי ריינשרייבר ישפוט את המשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה

12.1.2022 / 12:43

איגוד השופטים קבע מי ינהל את הקרב על הפסגה. גרינפלד לא שובץ אחרי המשחק בין קרית שמונה למכבי תל אביב, הקוון שאישר את השער הגבולי ישמש כשופט VAR

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

אחרי ששתי הקבוצות שמובילות את טבלת ליגת העל פגשו את מכבי תל אביב בשני המחזורים האחרונים, כעת הגיע תורן להיאבק זו בזו על פסגת הטבלה. האלופה והמוליכה, מכבי חיפה, תתארח אצל הפועל באר שבע שאיבדה את ראשות הטבלה אחרי ההפסד למכבי תל אביב, והיום (רביעי) איגוד השופטים קבע כי רועי ריינשרייבר שובץ לנהל את המשחק המסקרן באצטדיון טרנר ביום שני הקרוב (20:30).

השופט רועי ריינשרייבר. דני מרון
קיבל את המשחק המרכזי. ריינשרייבר/דני מרון

עוד במחזור ה-17, אביעד שילוח ינהל את משחקה של מכבי תל אביב באצטדיון טדי נגד הפועל ירושלים (שבת, 19:50), בעוד ארז פפיר ישפוט בעירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים (ראשון, 20:00) ושלום בן אברהם במשחק שיפתח את המחזור בין הפועל תל אביב להפועל נוף הגליל באצטדיון בלומפילד (שבת, 15:00).

כזכור, איגוד השופטים עמד אמש במוקד הסערה לאחר ששערו של מורגן פרייר מקריית שמונה נגד מכבי תל אביב אושר למרות שהיה ספק אם הכדור חצה את קו השער במלוא הקפו. כזכור, מערכת ה-VAR אינה מופעלת בשלב שמינית גמר גביע המדינה, כך שלא היה ניתן לקבוע באופן ודאי אם ההחלטה הייתה נכונה. שופט המשחק בקרית שמונה, אוראל גרינפלד, לא שובץ לאף משחק במחזור הקרוב, בעוד הקוון שאישר את השער, עומר ברבאירו, ישמש כשופט ה-VAR יחד עם דניאל בר נתן במשחק בין הפועל חדרה למ.ס. אשדוד (ראשון, 19:00), בו ספיר ברמן תשמש כשופטת הראשית.

עוד בוואלה!

ניקיטה רוקאביציה וחאתם עבד אלחמיד בספק לנתניה

לכתבה המלאה
אוראל גרינפלד, שופט כדורגל. מאור אלקסלסי
לא שובץ אחרי המשחק בקרית שמונה. גרינפלד/מאור אלקסלסי

בנוסף, עידן לייבה ישפוט במשחק בין הפועל חיפה למכבי פתח תקוה (שבת, 17:30) ושניר לוי ינהל את ההתמודדות בין מכבי נתניה לבני סכנין (שני, 20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully