וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אשכנזי סיכם לעונה וחצי במכבי נתניה

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 21:40

קשר מכבי חיפה צפוי להצטרף אל הקבוצה של בני לם, שכעס אחרי ה-1:1 מול חדרה: "שיחקו אולי 20 דקות כדורגל במחצית השנייה"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה והפועל חדרה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1, במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. בתום המשחק היו הרבה עימותים בין שחקנים משתי הקבוצות והמאמנים בכר הדשא ובדרך אל חדרי ההלבשה והאווירה הייתה מתוחה. גם המשחק עצמו היה חם ונשלפו במהלכו שמונה כרטיסים צהובים ואדום.

קשר מכבי חיפה יובל אשכנזי סיכם לעונה וחצי במכבי נתניה. הקשר בן ה-29, שהגיע למכבי חיפה ב-2019 ופתח נהדר את התקופה שלו שם, סבל מפציעה קשה אצל הירוקים ומאז לא ממש חזר לשחק בצורה עקבית. מספר קבוצות בליגת העל התעניינו בצירופו של אשכנזי, אך בשל קשריו הטובים של בני לם עם הירוקים, הגיעו גם המועדונים לסיכום עקרוני על המעבר.

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
בדרך לנתניה. אשכנזי/מאור אלקסלסי
בני לם מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
כועס. לם/שלומי גבאי

מאמן נתניה בני לם אמר אחרי המשחק: "אני מכיר את סוג המשחקים הזה. עשיתי הכול במשחק, רק היה חסר שאני אתלבש ואכנס לשחק. עשיתי כל מה שאפשר. ידענו שאסור שחדרה תוביל 0:1 כי אם הם יובילו, לא נשחק. במחצית השנייה אולי היו 20 דקות של כדורגל. הוסיפו פה חמש דקות, זה מגוחך. היה מקום ל-12-10 דקות. אני לא רוצה לדבר על שחקנים ולצרף שחקנים. זה מה שיש פה כרגע. חסרה לנו היום הרגל המסיימת. חדרה היא הכבשה השחורה של מכבי נתניה, ידענו שזה משחק קשה. לקחנו נקודה וצריך להסתכל על הצד הטוב. יש לנו המשכיות".

מאמן חדרה מנחם קורצקי: "התעצבנו על זה שאנחנו הוצאנו את הכדור לחוץ כשהיה להם שחקן פצוע והם לא עשו את זה. לא מכובד. היה לנו משחק, במיוחד במחצית הראשונה, פנטסטי מבחינתנו. ידענו לשמור על הכדור ולהגיע למצבים. הצלחנו למנוע מנתניה להגיע למצבים חוץ מהקרן בסוף. אני גאה בשחקנים שלי, הם רצו, ניסו. אם נמשיך לשחק כך, אני בטוח שנשיג את הנקודות שאנחנו צריכים".

על התוצאה אמר מאמן חדרה: "רצינו מאוד לנצח, גם שיחקנו כדי לנצח, אבל בסופו של דבר צריך להשגיח על הדברים הקטנים. היינו צריכים להיות אחראים יותר בקרן. השחקנים שלי נתנו הכול ואני לא יכול לבוא אליהם בטענות.

"שיחקנו 70 דקות עם עשרה שחקנים, זה לא היה קל ופשוט. נתניה הכניסה הרבה כלים התקפיים, שחקנים התעייפו ונפצעו. בכל מקרה אני חושב שהיינו צריכים לצאת מהמשחק הזה עם שלוש נקודות, הגיע לנו לנצח".

שקט תעשייתי? "אין שום רעש, אנחנו עובדים. בכדורגל יש תקופות טובות ופחות טובות. צריך לדעת לעבור את זה. אנחנו בטוחים שהקבוצה הזו תצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully