וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מעודדת מהתנהגות הקהל, ומתכוננת למשחק נפיץ מול באר שבע

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 14:11

הצהובים שמחו לראות את התנהגות האוהדים בחיפה ואת התחשבות בית הדין, אבל החשש מהשלכת חפצים וסגירת שערים 11-10 עדיין קיים: "נמשיך להילחם עם הרוב כדי למגר את התופעה"

תקציר: צפו בשני השערים של מכבי תל אביב מול מכבי חיפה/ספורט1

לצד הציפייה שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל יתחשב יותר בנהמות שהופנו לעבר אדוארדו גררו וישית עליו עונש של הרחקה ממשחק אחד בלבד ולא שניים כפי שקיבל, במכבי תל אביב גם יצאו אתמול (רביעי) מעודדים מהדיון המשפטי וזאת בכל הקשור להתפרעות אוהדים.

כזכור עמד כנגד הקבוצה עונש על תנאי של סגירת שערים 11-10 בשל זריקת חפצים לכר הדשא, אבל בית הדין התחשב בעבודה שעושים במכבי תל אביב בכל המישורים כדי להילחם בתופעה הבזויה של השלכת חפצים מהיציע - בין אם באמצעים לתפוס את המתפרעים, ובין אם בעבודה תקשורתית באמצעי המדיה השונים בניסיון למגר את התופעה.

אוהדי מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מבינים את ההשלכות של ההשלכות. אוהדי מכבי/מאור אלקסלסי

אם יש משהו טוב שלוקחים במועדון מהמשחק ביום שני בחיפה, הרי זה התנהגות האוהדים, שלאורך כל המשחק לא זרקו חפצים לכר הדשא, אפילו ברגעי מתח נפיצים, כאשר עומר אצילי שיחק ליד היציע שלהם והרים כדורי קרן. "ההתנהגות של האוהדים שלנו בחיפה נותנת לנו רוח גבית להמשיך, אבל כל משחק הוא זירה חדשה, והציפייה היא שנמשיך להילחם ביחד עם הרוב למגר את התופעה", אומרים היום במכבי תל אביב.

בעניין הזה מזכירים במועדון שכבר מחרתיים מול הפועל באר שבע ייערך משחק שמוגדר על ידי המשטרה ברמת עניין וסיכון גבוהים, ובמועדון מאוד רוצים שגם הוא יעבור חלק ובשלום, בעיקר בכל מה שקשור לרחבת ה-16 שמתחת לשערים 11-10.

עוד בוואלה!

בעקבות האצבע המשולשת: אדוארדו גררו הורחק משני משחקים

לכתבה המלאה

"אנחנו מאמינים מאוד בתהליך הזה, וההרגשה היא שהקהל מבין שלצד הסכנה שבפגיעה גופנית במי שנמצא על הדשא, האוהדים שמשליכים דברים למגרש פשוט פוגעים בעצמם ובחבריהם ליציע בשל העונשים שניתנים, שלא לדבר על הקנסות, שמוטלים ללא טעם וללא צורך וללא סיבה", אומר גורם במועדון.

במכבי תל אביב מתכוונים להמשיך ולרדוף אחרי המתפרעים ולחפש אותם בצורה אישית, וכאמור, ההתחשבות של בית הדין אתמול מאוד מעודדת ודוחפת את הנהלת הקבוצה להמשיך בדרך שלה. אך יחד עם זה מדגישים במועדון שוב ושוב את הצורך בהבנה של הקהל לעניין שפוגע מאוד בכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully