וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם נדהמו: "שחקן מכבי חיפה הצליח לבזבז זמן בדרך גאונית"

מכבי חיפה עלתה לכותרות ביוון ואפילו בווייטנאם לא רק בזכות המהפך הנדיר ב-2:3, אלא גם לאור "יכולותיו של אבו פאני להעביר זמן ולעצבן את שחקני מכבי תל אביב"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

אם ההשפלה שספגה מכבי תל אביב ביום שני בכרמל בהפסד 3:2 למכבי חיפה לא הייתה מספיק גדולה, כעת גם התקשורת העולמית נפעמת ממה שעשו הירוקים - ובעיקר מהקשר מוחמד אבו פאני, שבמו רגליו הצליח להעביר מעל שתי דקות מתוך שבע של תוספת הזמן, חרף ניסיונותיהם של שחקני מכבי תל אביב לקחת לו את הכדור בסמוך לדגל הקרן פעם אחר פעם.

מוחמד אבו פאני. ספורט1, אתר רשמי
גם בוייטנאם התפעלו מיכולותיו של אבו פאני/אתר רשמי, ספורט1

"משיכת זמן גאונית", נכתב בכותרת של האתר היווני SDNA, "אבו פאני לא רק הצליח לעצבן את שחקני מכבי תל אביב, אלא גם הוכיח כמי שמאמין ומיישם את האמרה 'המטרה מקדשת את האמצעים'".

אבו פאני מתעלל בשחקני מכבי תל אביב במשך 2:20 דקות

מכבי חיפה עוד פיגרה בביתה 2:0 נגד מכבי תל אביב בדקה ה-76, אבל אז הגיעו עשר דקות בלתי נשכחות בכרמל שבמהלכן כבשה הקבוצה שלושה שערים. באתר הווייאטנאמי "bongda24h" גם כן סיקרו את המשחק בהרחבה והדגישו את פעולותיו של אבו פאני ליד דגל הקרן בתוספת הזמן, תוך שהם מגדילים לעשות ומוסיפים שזו לא הפעם הראשונה שקשר מכבי חיפה עושה זאת - אך ספק אם בעבר "הראה יכולות כאלה כדי להעביר את הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully