וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תערוך טקס לאיתי שכטר, איתן טיבי ודור מיכה

5.1.2022 / 7:33

שלושת שחקני הפועל באר שבע יתארחו ביום שבת בבלומפילד, אולם הצהובים החליטו לוותר על קיום טקס. הצהובים: "מוקירים את תרומתם. נמצא את ההזדמנות הנכונה להודות להם על פועלם"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

במכבי תל אביב החליטו לא לערוך בשבת טקס לפני המשחק מול הפועל באר שבע לשחקני היריבה ששיחקו בשורותיה בשנים האחרונות. במחזיקת הגביע החליטו שאיתי שכטר ואיתן טיבי, שסיימו את דרכם במכבי תל אביב בקיץ האחרון וכן דור מיכה שהועזב לפני שנה וחצי בנסיבות הידועות, לא יזכו בשבת בבלומפילד ליחס מיוחד ולטקס שנהוג לקיימו.

ממכבי תל אביב נמסר אתמול בעניין: "אנו מוקירים את תרומתם של השחקנים. המועדון ימצא את ההזדמנות הנכונה והעיתוי המתאים להודות להם על פועלם במדים הצהובים ותרומתם הרבה להצלחת המועדון".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם איתן טיבי. יוסי ציפקיס
שנים רבות במכבי תל אביב, אך לא יזכו לטקס. טיבי ומיכה/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ויתרה על הטקס כדי לא לייצר בידול בין טיבי ושכטר לבין מיכה. קרוב לוודאי שאם רק טיבי ושכטר היו משחקים במדי הפועל באר שבע, היה נערך טקס בשבת הקרובה. הנושא של מיכה מאוד רגיש במועדון מהסיבות הידועות וכדי לא לייצר מצב שבו רק השניים הראשונים מקבלים דקה של הוקרה מצד המועדון ומיכה שגדל במכבי תל אביב נשאר בצד, העדיפו בקרית שלום לא לעשות טקס בכלל. וכאמור יוקירו תודה בהמשך בדרך אחרת.

יש לציין כי לאור מה שהיה באצטדיון טרנר במשחק הקודם, כאשר חלק מאוהדי מכבי תל אביב עודדו את מיכה ואחרים שרקו לו בוז, קרוב לוודאי שאם מיכה היה חלק מטקס, הוא היה סופג גם שריקות.

אדוארו גררו שחקן מכבי תל אביב מבצע תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי חיפה. ., צילום מסך
ציפייה לעונש מידתי ומתחשב. גררו מבצע תנועה מגונה/צילום מסך, .

בתוך כך, בקבוצה מתכוננים לבית הדין הערב, לקראת הדיון הנוגע לעבירות של זריקת חפצים לכר הדשא במשחקי הקבוצה. כזכור עומד נגד הקבוצה עונש על תנאי של סגירת שערים 10-11 ובכל מקרה זה לא יקרה בשבת הקרובה במשחק מול הפועל באר שבע. מי שעוד יעמוד היום לדין הוא אדוארדו גררו וזאת בשל האצבע המשולשת שהוציא לעבר אוהדי מכבי חיפה שלשום.

גררו צפוי לטעון כי הוא מצטער על התגובה שלו אבל יסביר כי היא נבעה מנהמות שהושמעו כלפיו מצד חלק מאוהדי מכבי חיפה. מכבי תל אביב צפויה לצייד את הפנמי בקטע וידאו מהמשחק בו נשמעות נהמות לעבר גררו רגע לפני הנפת האצבע המשולשת. במכבי תל אביב מצפים לעונש מידתי ומתחשב בנסיבות ובעובדה שזו עבירה ראשונה של גררו עליה הוא גם לא הורחק בכלל.

ללא קשר להעמדתו לדין, במכבי תל אביב צריכים עדיין להחליט כיצד להגיב לאירוע שלשום במהלכו גררו הוחלף ולא לחץ יד למי שהחליף אותו. קרוב לוודאי שהשחקן יתנצל בפני חבריו על ההתנהלות ויספוג קנס כספי בתוך המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully