וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית מכבי ת"א שוחחה עם שכטר וטיבי, והסבירה למה לא ייערך לכבודם טקס

6.1.2022 / 11:14

שרון תמם הסבירה לצמד בצורה אישית על ההחלטה החריגה של המועדון שלא לכבד בבלומפילד את שני שחקני העבר, שזכו בשורה של תארים במדים הצהובים. בקבוצה הודו: "סיפור לא פשוט לכולם". מיכה, טיבי ושכטר טוענים: "עם כל הכבוד לטקס, הכי חשוב זה הניצחון"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

מנכ"לית מכבי תל אביב שרון תמם שוחחה עם איתן טיבי ואיתי שכטר והסבירה להם בצורה אישית מדוע לא ייערך לכבודם טקס פרידה ביום שבת במשחק מול הפועל באר שבע. במכבי תל אביב הרגישו צורך לדבר עם השניים ששיחקו במועדון והיו שותפים לתארים רבים ולתת להם הסבר באשר להחלטה החריגה לא לערוך עבורם טקס הוקרה לפני המשחק. תמם הבהירה לשניים כי מכבי תל אביב תמצא את הדרך לכבד אותם בהמשך וכי כל הסיטואציה הזו, אינה פשוטה גם עבורם.

כזכור, פירסמנו אתמול כי מכבי תל אביב לא תערוך מחרתיים טקס לאיתן טיבי, איתי שכטר ולדור מיכה בשל עניין הרגישות בסיפור הפרידה של מיכה ממכבי תל אביב. "מדובר בסיפור לא פשוט לכולם. הלוואי שאפשר היה לעשות טקס רגיל כמו שעושים תמיד לכל שחקן ששיחק במכבי תל אביב ושב לשחק נגדה", אמר גורם המעורה בפרטים.

שחקני מכבי תל אביב דור מיכה, איתי שכטר, אייל גולסה, איתן טיבי. פייסבוק מכבי תל אביב, אתר רשמי
"הלוואי שאפשר היה לעשות טקס רגיל"/אתר רשמי, פייסבוק מכבי תל אביב

שלושת השחקנים שמתכוננים כאמור למשחק במדי הפועל באר שבע אמרו אתמול לחבריהם באימון: "מה שחשוב זה לנצח בשבת ולא טקס כזה או אחר. טקסים זה נחמד ומכובד, אבל הכי חשוב זה שלוש נקודות בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully