וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות האצבע המשולשת: אדוארדו גררו הורחק משני משחקים

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 20:11

חלוץ מכבי תל אביב נענש על התנועה שביצע לעבר אוהדי מכבי חיפה, שלא נענשו או עמדו לדין למרות שלטענתו נהמו לו במהלך ההפסד 3:2. גררו יחמיץ את המשחקים מול הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה בגביע. הירוקים נקנסו, כמו גם הפועל תל אביב

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

חלוץ מכבי תל אביב אדוארדו גררו הושעה היום (רביעי) משני משחקים בעקבות התנועה המגונה שסימן לעבר אוהדי מכבי חיפה במשחק האחרון ביום שני (2:3 לירוקים).

אדוארו גררו שחקן מכבי תל אביב מבצע תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי חיפה. ., צילום מסך
היסטוריה נקייה. גררו/צילום מסך, .

גררו טען כי אוהדי מכבי חיפה נהמו לעברו לאורך כל המשחק ואף השליכו עליו ועל חבריו לקבוצה חפצים כשהם חגגו את השער השני. למרות זאת, הירוקים לא עמדו לדין והנהמות לא צוינו בדו"ח השיפוט.

גררו טען בכתב ההגנה וגם על ידי נציגיו כי ספג נהמות גזעניות מצד אוהדי מכבי חיפה, מה שהביאו לידי מעשה. עוד טען כי הוא שחקן צעיר ומעולם לא הורחק וכאמור לעיל, הוא מצר על מעשה זה אשר לא היה צריך לקרות. הדיין ציין כי התנהגותו הייתה חסרת אחריות כיוון שתנועתו הייתה יכולה להצית את האוהדים על כל המשתמע מכך ולגרום למהומה מיותרת. הדיין ציין כי גררו הורחק משני משחקים בלבד בשל עברו הנקי.

בנוסף מכבי תל אביב עמדה לדין על התפרעות אוהדים במהלך ואחרי המשחק מול בני סכנין (1:1). הצהובים נענשו על קריאות "מוחמד מת" והשלכת חפצים לעבר השוער גד עמוס. הצהובים נענשו בקנס של 7,500 שקל ובנוסף לכך ב-7,500 שקל על התפרעות אוהדים מול מכבי פתח תקוה, כך שבסך הכול ב-15 אלף שקל.

הפועל תל אביב גם ביקרה בבית הדין ונקנסה ב-10,000 שקל. מכבי חיפה נקנסה ב-8,000 בעקבות התפרעות אוהדים במשחק נגד מכבי תל אביב. כזכור, האוהדים הירוקים השליכו חפצים לעבר שוער הצהובים, דניאל פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully