וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' לשחקנים: "אנחנו בתהליך. חיפה היא היסטוריה"

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 6:56

מאמן מכבי תל אביב הגיע לאימון אתמול באנרגיות גבוהות כדי לחלץ את השחקנים מהדיכאון בו היו שרויים. גררו יחסר מול באר שבע, אלמוג בספק רב. בקבוצה לא יודיעו לקובאס ולפריצה דבר לפני שימצאו מחליפים טובים יותר

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

תחת האכזבה העצומה מההפסד הכואב למכבי חיפה ביום שני, חזרה אתמול (רביעי) מכבי תל אביב להתאמן ופתחה בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע בשבת. מראש הוחלט במכבי תל אביב לתת שלשום, למחרת המשחק בחיפה, יום מנוחה לשחקנים, כך שכל אחד התבשל בתוך עצמו והיה מכונס בביתו כדי לעכל את ההפסד הדרמטי.

מלאדן קרסטאיץ' הגיע אתמול לאימון בקרית שלום עם אנרגיה גבוהה למרות ההפסד ובין היתר אמר לשחקנים: "המשחק בחיפה נגמר. כן, אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו. להבין מה עשינו רע ומה הוביל להפסד הזה, אבל את ההפסד ואת מה שאנחנו מרגישים אנחנו שוכחים מהרגע הזה כי יש לנו משחק בשבת. משחק גדול מול הקבוצה שמובילה את הטבלה בבית שלנו. הפסדים הם חלק מהכדורגל וגם אם מדובר בהפסד כואב, זה עדיין הפסד במשחק".

מאמן מכבי תל אביב הוסיף: "יש לנו משימות. יש צעדים לפנינו ואנחנו חייבים להתאפס ולהתרכז. מה שאנחנו עוברים כעת הוא תהליך ארוך ואני רוצה שכולם יהיו איתנו. מכבי חיפה היא העבר, הפנים שלנו להפועל באר שבע".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"הפסדים הם חלק מהכדורגל". מלאדן קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

קרסטאיץ' בבעיה גדולה לקראת המשחק בשבת. אדוארדו גררו הורחק ואילון אלמוג בספק גדול בגלל פציעה. משמעות הדבר שהמאמן יצטרך להעלות ככל הנראה שני שחקני התקפה אחרים, כאלה שהוא פחות האמין בהן בשני המשחקים האחרונים. גם דן ביטון עדיין לא כשיר לפתוח בגלל עשרה ימי מחלה שעבר באחרונה. ביטון חזר להתאמן, אבל עדיין ניכר עליו שהוא איבד הרבה מכושר המשחק שלו בימים שהחסיר.

באשר לשינויים שמבקש המאמן לעשות, ברור שברנדלי קובאס וסטיפה פריצה הם השניים שמכבי תל אביב תרצה להשתחרר מהם, אבל עד שלא יימצאו שחקני התקפה טובים מהם, לא יגידו להם דבר באשר לעתיד המשותף להם ולמועדון.

בקבוצה קיבלו באכזבה את החלטת בית הדין שהשית על גררו עונש של הרחקה משני משחקים. היה ברור למכבי תל אביב שגררו לא יזוכה אף שהוצג סרטון שמראה כי נהמו לעברו בטרם עשה תנועה מגונה לעבר אוהדי מכבי חיפה. אולם עדיין ציפו בקבוצה להרחקה ממשחק אחד ולא משני משחקים.

עוד בוואלה!

בעקבות האצבע המשולשת: אדוארדו גררו הורחק משני משחקים

לכתבה המלאה
אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מקבלים את גרסתו. אדוארדו גררו/מאור אלקסלסי

בכל הקשור ליציאה שלו מהמשחק מבלי שלחץ יד לשחקן שהחליף אותו, מקבלים במכבי תל אביב את הגרסה של הפנמי שטען כי הוא היה כל כך מצוברח על כך ששמע נהמות כלפיו וכשהוחלף, הוא לא ראה דבר בעיניים מלבד הכעס כלפי מה שנעשה לו. במכבי תל אביב העדיפו להסתפק בהסבר הזה של החלוץ וספק אם ייקנסו אותו. בכל מקרה, בשבת הוא כאמור לא יוכל לשחק ויחמיץ גם את משחק הגביע החשוב בשבוע הבא מול עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully