וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס צפוי לסיים את דרכו במכבי ראשון לציון

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 21:42

אחרי התבוסה הקשה לבני הרצליה וההרחקה שספג במהלך הרבע השלישי, צפויה הקבוצה מעיר היין לסיים את ההתקשרות עם המאמן. בשתי הזדמנויות קודמות לא הצליחו בקבוצה להגיע לסיכום עם גודס על סיום דרכו

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

מכבי ראשון לציון המשיכה את עונת הנפל שלה הערב (שני) עם תבוסה משפילה 94:64 בבית נגד בני הרצליה והיא ירדה למקום האחרון בטבלה עם שני ניצחונות מעשרה מחזורים. הכתומים, שפיגרו במהלך הרבע הרביעי ביותר מ-40 הפרש, יסיימו בפעם השנייה בתולדות המועדון ללא ניצחון בית במהלך סיבוב שלם, ועומדים על שישה הפסדי בית רצופים, כשהם משווים את רצף ההפסדים בבית הארוך בתולדות המועדון.

מאמן ראשון לציון גיא גודס הורחק ברבע השלישי שהקבוצה הייתה בפיגור חד ספרתי ומרגע הרחקתו הקבוצה התפרקה. היחסים בין יו"ר המועדון יצחק פרי וחברי הנהלה לגודס מתוחים זה זמן רב כשבהנהלה דרשו מגודס להתפטר, אך האחרון סירב לעשות זאת בשתי הזדמנויות ונשאר בתפקידו.

כלפי גודס הועלתה טענה כי סירב לוותר על כסף, כשהוא מחזיק בחוזה לשנתיים, אך לוואלה! ספורט נודע כי מלבד האפשרות להקטנת נזק אם ימצא קבוצה במהלך התקופה הזאת, הציע המאמן פיצוי מוסכם על העונה השנייה בחוזהו, הצעות שנידחו על ידי המועדון.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. ברני ארדוב
"יצטרך לקרות משהו קיצוני כדי שהוא יאמן גם במשחק הבא". גודס/ברני ארדוב

אחרי ההפסד הערב גוברות הערכות בקרב הנהלת הקבוצה כי גודס יפוטר. "לא נוכל להישאר עם גיא על הקווים, זה ברור לחלוטין", אמר לאחר המשחק אחד מחברי הנהלת הקבוצה לוואלה! ספורט, "יצטרך לקרות משהו קיצוני כדי שהוא יאמן את הקבוצה גם במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully