וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות ביקשו לשנות את הקריטריון למאמנים זרים - וסורבו

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 15:21

שנה אחרי קביעת תנאי סף להעסקת אנשי מקצוע מחו"ל בליגת העל, נפגשו נציגים מכלל הגופים המעורבים לשיחה - שהסתיימה ללא תוצאות. מנהלת הליגה חתמה על הסכם שידור עם רשת צרפתית

יאניס ספרופולוס מסכם את ההפסד לאנאדולו אפס/צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: אסף דרורי

לפני שנה בדיוק, בדצמבר 2020, פירסמו איגוד הכדורסל ומשרד הספורט קריטריונים חדשים שיחייבו את קבוצות ליגת העל בבואן למנות מאמן זר. הצעד הוביל לביקורת רבה מצד ראשי הקבוצות, שחלקם התנגדו לעצם קיום ההגבלה ואחרים הלינו על כך שהסטנדרטים שנקבעו אינם נכונים - ועושים עוול עם המאמנים.

היום (שני) כינס איגוד הכדורסל דיון בנושא, שנועד לחידוד הקריטריונים. הקבוצות ביקשו לשנות את המדיניות, וזכו לגיבוי ממנהלת הליגה, אולם נתקלו בסירוב מצד האיגוד.

מאמן הפועל באר שבע כריסטופורוס ליבאדיוטיס. דני מרון
אין שינוי בקריטריונים. מאמן הפועל באר שבע, כריסטופורוס ליבאדיוטיס/דני מרון

הקבוצות שהחליפו מאמנים לאחרונה נתקלו בקושי למצוא מאמנים מחו"ל שיעמדו בקריטריון. האבסורד, לדברי כמה מאנשיהן, נוצר בכך שלא כל ההיסטוריה של מאמן מובאת בחשבון - אלא רק מספר מסוים של שנים; כך, על פי מכתב מחאה ששלחה הפועל חולון לאיגוד, נבן ספאחיה נמצא לא כשיר לאמן בישראל - בעוד מאמנים מעוטרים ונחשבים פחות, דוגמת מאמן הפועל באר שבע כריסטופורוס ליבאדיוטיס קיבלו את ההיתר.

מנהלת הליגה חתמה על הסכם שידורים עם חברת MCS הצרפתית, שהחלה להעביר השבוע שני משחקים בשידור ישיר מדי מחזור בצרפת, בלגיה, שוייץ ולוקסמבורג. בכך מצטרפות מדינות אלה לארה"ב ולמדינות יוגוסלביה לשעבר, שבהן כבר משודרים משחקים מהליגה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully