וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאס לסור חתם בפרטיזן בלגרד עד תום העונה

הסנטר, שנפרד לאחרונה ממכבי תל אביב, הצטרף לקבוצה של אוברדוביץ' ומדר וחצה את הכביש בבירת סרביה, לאחר ששיחק במדי הכוכב האדום בעבר

ים מדר קלע 6 נקודות, פרטיזן ניצחה בחוץ את לבלואה/ספורט1

הסנטר הצרפתי ששוחרר לאחרונה ממכבי תל אביב, מתיאס לסור, חתם היום (שני) רשמית בפרטיזן בלגרד עד תום העונה הנוכחית. לסור סיים את דרכו בצהוב בתום חודשיים, לאחר שהובא על חוזה זמני בעקבות הפציעה של אנטה ז'יז'יץ' בתחילת העונה, ומיעט לשחק תחת יאניס ספרופולוס אחרי שהקרואטי חזר לפעילות, עד שבסופו של דבר החליטה האלופה הישראלית להיפרד ממנו בתום החוזה.

ז'ליקו אוברדוביץ' החליט לחזק את הקו הקדמי שלו באמצעות הצרפתי (26, 2.06), שישתף פעולה עם ים מדר ועבורו זו למעשה חציית כביש בכל הנוגע לכדורסל הסרבי, שכן בעונת 2017/18 הוא לבש את מדיה של הכוכב האדום בלגרד, כך שמעניין יהיה לראות כיצד יקבלו את פניו בדרבי כשיתארח אצל היריבה העירונית עם קבוצתו החדשה. אגב, בחודש שעבר דווח כי הכוכב האדום ובאסקוניה שקלו לצרף את לסור.

פרטיזן תהיה התחנה השמינית בקריירה של לסור, שעבר בין השאר גם במלאגה, באיירן מינכן ומונאקו, כאשר עם האחרונה זכה ביורוקאפ בעונה שעברה. כעת הוא יקווה לסייע לקבוצה של אוברדוביץ' ומדר לעמוד במטרה המרכזית שלה - חזרה ליורוליג בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully