וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הביסה את גלבוע/גליל, ראשון לציון שוב אחרונה

ג'יימס יאנג להט ב-68:89 של האדומים על הקבוצה של גיא קפלן. הכתומים התפרקו ב-94:64 הביתי מול הרצליה. גיא גודס הורחק

המחזור העשירי בליגת העל בכדורסל יינעל הערב (שני) עם שני משחקים. מכבי ראשון לציון הושפלה בביתה על ידי בני הרצליה עם תבוסה 94:64 ושבה למקום האחרון בטבלה. במשחק השני, הפועל תל אביב קטעה רצף של שני הפסדים עם 68:89 ביתי מרשים על הפועל גלבוע/גליל, בכך נצמדה למקום השמיני ושמרה סיכוי להגיע לרבע גמר הגביע.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. דני מרון
הפועל תל אביב חזרה לנצח. בראון/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל 68:89

במשחק חשוב מאוד לשחקנים של דני פרנקו, הם הגיעו עם הסכין בין השיניים והוליכו במשחק מתחילתו ועד סופו. גלבוע/גליל עוד הצליחה להישאר קרובה ברבע הראשון וחלק מהרבע השני הודות להופעה טובה של סאשה קיליה ג'ונס, אך חוץ ממנו השחקנים של גיא קפלן לא ממש הגיעו. מי שכן הגיע, ובענק, היה ג'יימס יאנג שלהט עם 23 נקודות עבור המארחת, שברחה ליתרון דו ספרתי ברבע השני, ולאחר מיני קאמבק של האורחת ברחה שוב. ג'יי. פי. טוקוטו היה טוב גם הוא בשורות המנצחת, שנצמדה למקום השמיני ושמרה על סיכוי להגיע לרבע גמר הגביע, אליו מעפילות שמונה הראשונות בסיום הסיבוב הראשון בליגת העל.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יימס יאנג 23 נקודות ו-5 ריבאונדים, ג'יי פי טוקוטו 12 ו-7 ריב', עידן זלמנסון וג'וש אואנס 10 נקודות ו-5 ריב' כ"א, ג'ייקובן בראון 9, גיל בני (8 אסיסטים, 6 ריב') ובר טימור (6 אס') 8 כ"א, רז אדם 6, לוטן אמסלם 3.

קלעו לגלבוע/גליל: סאשה קיליה ג'ונס ויותם חנוכי 18 כ"א, מייקל בריסקר ודרק קוק 6 כ"א, נועם אביבי וחן כלפון 4 כ"א, לונדון פראנטס, אור קורנליוס ורוני הארל 3 כ"א, רום גפן 2, בניה סרור 1.

הרבע הראשון היה צמוד, כאשר הפועל תל אביב הצליחה חפתוח פער קטן, אך האורחת בהובלת סאשה קיליה ג'ונס ויותם חנוכי נצמדה. 21:22 לחבורה של דני פרנקו לקראת הרבע השני. ג'יי. פי. טוקוטו וג'יימס יאנג הובילו את המארחת לבריחה ויתרון דו ספרתי, 28:41. קיליה ג'ונס סייע לחבריו לקזז מעט את ההפרש, אך סיום חזק של המארחת לרבע השני הוריד אותה ביתרון 35:48 להפסקת המחצית.

יאנג הנהדר הוסיף ללהוט, בעוד גלבוע/גליל התקשתה לעמוד בקצב של המארחת והרבתה לאבד. חוץ מקיליה ג'ונס כולם היו מתחת לרמתם בשורות הקבוצה של קפלן, והפועל תל אביב הוליכה 50:68 לקראת הרבע הרביעי. ברבע האחרון החגיגה המקומית נמזכה, כאשר ההפרש רק הלך וגדל. 68:89 בסיום להפועל תל אביב.

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ראשון לציון שוב התפרקה וחזרה למקום האחרון. דוברת/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - בני הרצליה 94:64

הקבוצה של גיא גודס שבה למקום האחרון בעוד תצוגת נפל בבית. המארחת פתחה נהדר אך נעלמה לגמרי אחרי הרבע הראשון, במהלכו עוד הוליכה 6:21, אך התפרקה לגמרי החל מהרבע השלישי כאשר מאמנה הורחק לאחר שהתפרץ על השופטים וסירב להתפנות מהפרקט, במהלך שחיסל לגמרי את קבוצתו. מפיגור 7 באותו רגע, הרצליה פשוט החלה לדרוס, כאשר שון דאוסון חגג מול הקבוצה בה גדל וסיים עם 23 נקודות, שיא עונתי. ראשון לציון עדיין ללא ניצחון בית, בעוד הרצליה שבה למאזן חיובי.

קלעו לראשון לציון: מוריס ווטסון (5 אסיסטים, 5 איבודים) 13 נקודות, איגור קולשוב 11, נתנאל ארצי 10, דיימון סימפסון (11 ריבאונדים) ונועם דוברת 7 כ"א, כריס קלייברן 6, טו הולוואי וטל פלד 5 כ"א.

קלעו להרצליה: שון דאוסון 23 ו-7 ריבאונדים, כריס באב 19 ו-9 ריב', צ'ינאנו אונואקו 16 ו-11 ריב', קווינטון הוקר 12, יאיר קרביץ (6 ריב', 5 אסיסים, פלוס מינוס 48) 10, מוריס קמפ 8, נועם ויינברג 3, סנדי כהן 2.

המארחת פתחה נהדר, נעלה את הצבע, כפתה איבודים על הרצליה ורצה ל-2:13 בהובלת כריס קלייברן ונתנאל ארצי. הרצליה התקשתה לייצר נקודות, בעוד מוריס ווטסון התעורר ובסיום הרבע הראשון הוליכה המארחת 10:21. כריס באב החזיר לאט לאט את הרצליה לעניינים, כאשר שלשה שלו קבעה 23:17 בלבד. הרצליה המשיכה לנגוס בהפרש, והשיגה את המהפך חצי דקה להפסקה, כשעלתה ל-33:34, וזו גם הייתה תוצאת המחצית.

הנפילה של מכבי ראשון לציון המשיכה, כאשר מאמנה גיא גודס התפרץ על השופטים, סירב לצאת מהמגרש והורחק עם שתי עבירות טכניות. הרצליה הגדילה את יתרונה ל-36:45. המארחת התפרקה והכחולים ניצלו זאת כדי לברוח לפער גדול. 43:64 להרצליה בסיום הרבע השלישי. הפער הגיע כבר ל-40 הפרש ברבע המכריע, ולאחר גארבג' טיים ירדה ראשון לציון מובסת 94:64 ושבה למקום האחרון.

תוצאות המחזור העשירי עד כה:

הפועל חולון - הפועל אילת 90:72
עירוני נס ציונה - הפועל ירושלים 78:56
הפועל גליל עליון - מכבי תל אביב 88:84
הפועל חיפה - הפועל באר שבע 67:71

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully