וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה בכדורסל: "יש להיערך לגל החמישי של הקורונה"

20.12.2021 / 9:55

סמנכ"ל מנהלת הכדורסל רני כהן הוציא מכתב לקבוצות לפיו יש לחדד את ההנחיות כדי לשמור על ניהולה התקין של הליגה, ובין היתר: "לצמצם כמה שיותר מגע עם גורמים שאינם חלק מחיי היום יום של הקבוצה"

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

הופעת וריאנט האומיקרון בישראל והעלייה במקדם ההדבקה מסמנים על תחילתו של גל הקורונה החמישי, והדבר מתחיל להשפיע גם בספורט, כאשר במנהלת ליגת העל בכדורסל הוציאו אתמול (ראשון) מכתב לקבוצות על מנת להיערך לכך.

טל דן עם פרנק בארטלי, עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
ליגת העל נערכת לגל החמישי של הקורונה/לירון מולדובן

"בימים אלו, מדינת ישראל נכנסת לגל החמישי של נגיף הקורונה המאופיין על ידי זן האומיקרון, זן בעל יכולת הדבקה גבוהה יותר משמעותית מהזנים הקודמים שתקפו אותנו", כתב סמנכ"ל המנהלת רני כהן לקבוצות, "אנו מבקשים שהקבוצות יכינו את עצמן לגל זה וייערכו בהתאם. חשוב לדאוג ולוודא שכולם מחוסנים בשני חיסונים בתוקף ו/או בחיסון הבוסטר. נבקש לצמצם כמה שיותר מגע עם גורמים שאינם חלק מחיי היום יום של הקבוצה, לעטות מסכות ולשמור על ריחוק חברתי בהתאם להוראות משרד הבריאות".

עוד כתב כהן כי: "שמירה על תקנות התו הירוק הינה בעלת חשיבות גדולה ביותר בימים אלו ועל הקבוצות לציית להנחיות במלואן. אנו רוצים לשמור על בריאות השחקנים והצוות, וכמו כן על המשך ניהולה התקין של הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully