וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמחתו של ערן זהבי: "רוג'ר שמידט סירב להצעה מלייפציג"

בהולנד פורסם שמאמן פ.ס.וו איינדהובן היה אחד המועמדים המובילים של הגרמנים להחליף את ג'סי מארש שפוטר. מה ידרוש כדי להמשיך גם בעונה הבאה?

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ויטסה ארנהיים 0:2/ספורט1

בשורה טובה לערן זהבי. מאמנו בפ.ס.וו איינדהובן, הגרמני רוג'ר שמידט, סירב היום (שני) להצעת ר.ב לייפציג והבהיר כי הוא מתכוון לכבד את חוזהו ולהישאר בהולנד לפחות עד תום חוזהו בסיום העונה.

בעיתון ההולנדי "הטלחראף" פורסם כי הוא אחד המועמדים המובילים של לייפציג לתפקיד, אולם כעבור מספר שעות נטען ב" Eindhovens Dagblad and Voetbal International" שבכוונתו לסיים את העונה במועדון. כידוע, לייפציג נפרדה בסוף השבוע מהמאמן האמריקאי ג'סי מארש.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם רוגר שמידט. Soccrates Images, GettyImages
ימשיכו יחד גם מעבר לחצי השנה הקרובה? זהבי ושמידט/GettyImages, Soccrates Images

עם זאת, בדיווח האחרון גם נכתב ששמידט לא יסרב לאפשרות להאריך את חוזהו בפ.ס.וו ולהישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, אולם ידרוש מראשי המועדון השקעה משמעותית הרבה יותר בחיזוק הסגל. כידוע, גם חוזהו של ערן זהבי יסתיים בתום העונה ובשלב זה לא ברור אם הישראלי ימשיך לעונה שלישית בהולנד, כשההערכה היא שהוא יעזוב - בוודאי אם גם שמידט שביקש לצרפו יעזוב גם כן.

כידוע, בימים אלו ערן זהבי נמצא בדובאי ועובר שיקום בעקבות הפציעה שספג בתחילת החודש במדי הנבחרת, במטרה לשוב בעוד כחודש לאימוני פ.ס.וו ולהיות חלק מהסגל שלה עם החזרה מפגרת החורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully