וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי לא יזדקק לניתוח, הערכה: יחזור בתוך חודשיים

עודכן לאחרונה: 27.11.2021 / 10:57

על פי הבדיקות שעבר אחרי הפציעה בברך, חלוץ פ.ס.וו ונבחרת ישראל אינו סובל מקרע. ערן שדו נחת בהולנד כדי לסייע לו בשיקום

תקציר: אוסטריה - ישראל 2.4/ספורט1

ערן זהבי לא יצטרך לעבור ניתוח כדי להתגבר על פציעת הברך שלו, כך מעריכים בצוות הרפואי של פ.ס.וו איינדהובן שבדק את החלוץ בשבוע האחרון בצורה מאוד מקיפה. כזכור, זהבי נפצע במשחקה של נבחרת ישראל באוסטריה לפני שבועיים, ונאלץ לנטוש את המגרש עם חשש לקרע באחת מרצועות הברך. לאחר מכן הוא טס ישירות להולנד ולא חזר עם הנבחרת למשחק מול איי פארו בארץ. בשבוע האחרון החלוץ עבר סדרת בדיקות וצילומים, מהם עולה כי הוא סובל ממתיחה חזקה באחת הרצועות, פציעה שתצריך שיקום, חיזוקים ופיזיותרפיה ללא צורך בהתערבות כירורגית.

כדי להתחיל בשיקום אישי מעבר לעבודה במועדון עצמו, ביקש זהבי ממאמן הכושר של נבחרת ישראל וזה שמלווה אותו כבר שנים באופן אישי, ערן שדו, להגיע להולנד ולשהות לצידו בשבועות הקרובים עד שיוכל לשוב להתאמן בצורה מלאה ולשחק. שדו נחת אתמול (שבת) באמסטרדם וחבר לזהבי והוא ילווה אותו בזמן הקרוב באימונים אישיים. ההערכה היא שבתוך כחודשיים יוכל החלוץ לשוב למגרשים.

עוד בוואלה! ספורט

זהבי לא ישוב לשחק ב-2021, פ.ס.וו חוששת שייאלץ לעבור ניתוח

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. ANP Sport, GettyImages
צפוי לחזור תוך חודשיים. ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport

זהבי, שחצה כבר את גיל 34, הצליח במרבית הקריירה שלו לשמור על גופו ולהימנע מפציעות בזכות עבודה מאוד אינטנסיבית באימונים קבוצתיים ואישיים. ייתכן שזה גם מה ששמר עליו כעת מהפציעה באוסטריה, שהייתה נראית תחילה ככזו שתחייב ניתוח. לשמחתו של שחקן פ.ס.וו איינדהובן, הוא לא סובל מקרע וזמן ההחלמה יהיה קצר ממה שחששו בתחילה. קרוב לוודאי שבתחילת 2022, הוא יוכל כבר לסייע לקבוצה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully