וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא חזר מהשיקום בלונדון, טירוף כרטיסים בחיפה לקראת בית"ר

6.12.2021 / 16:33

קפטן הירוקים חזר ארצה אחרי כארבעה שבועות של פיזיותרפיה וינסה לשוב לאימונים חלקיים בשבוע הבא, עשוי להצטרף לנסיעה להולנד לקראת פיינורד על אף שלא יוכל לשחק (חמישי, 22:00, ספורט4)

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

כחודש אחרי שהמריא ללונדון ועבר שם שיקום אינטנסיבי במשך ארבעה שבועות, נטע לביא חזר לישראל. קפטן מכבי חיפה, ששותף העונה במשחק אחד בלבד בליגה, ינסה לשוב לאימונים חלקיים בשבוע הבא בתום שיקום שכלל פיזיותרפיה, עבודות חיזוק ופעולות נוספות תחת פיקוח רפואי. כידוע, בחלק מהזמן היה עם הקפטן גם מגן הקבוצה ריאן סטריין, שכבר חזר בסוף השבוע שעבר לארץ.

כעת במכבי חיפה מקווים שלביא יוכל לחזור בהדרגה לפעילות, כשהמטרה היא שבשבוע הבא הקשר יתחיל להתאמן בהדרגה עד אשר יוכל לערוך אימונים מלאים עם הקבוצה. אגב, בשלב זה עדיין לא הוחלט אם לביא ייצא עם הקבוצה להולנד למשחק ביום חמישי נגד פיינורד במסגרת הקונפרנס ליג (22:00, ספורט4), אולם מובן מאליו שבכל מקרה הוא לא יוכל לקחת חלק במשחק.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא. מאור אלקסלסי
ינסה לשוב לאימונים בהדרגה החל משבוע הבא. לביא/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, לאחר המחאה במשחק החוץ נגד הפועל נוף הגליל בעקבות מחירי הכרטיסים שנדרשו האוהדים הירוקים לשלם, בקבוצה מספרים על טירוף לקראת המשחק ביום שני הבא נגד בית"ר ירושלים. כ-25 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון ונותרו כאלפיים כרטיסים אחרונים לטובת אוהדי מכבי חיפה. כמו בדרבי החיפני בשבוע שעבר, צפויים כ-27 אלף ירוקים למלא את כל היציעים שעומדים לרשותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully