וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו רע עובר על וושינגטון, וזה משפיע גם על דני אבדיה

שתי תבוסות רצופות, שתי פתיחות נרפות, ציטוט אחד מסתורי וחוסר יציבות מדאיג, שמתבטא גם במספרים של הישראלי. הוויזארדס מקווים לעצור את הנפילה

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

משהו רע עובר על וושינגטון. אומנם כבר שלוש פעמים העונה הוויזארדס הפסידו פעמיים רצוף והגיבו עם ניצחון, אבל הפעם זה נראה מעט מדאיג יותר, לאור העובדה שוושינגטון הובסה פעמיים ברציפות, אחרי שפתחה בצורה רעה מאוד ונרפית את המשחק. בתבוסה לקליבלנד הם כבר פיגרו ב-36 הפרש, הלילה בהפסד לטרונטו הם פיגרו ב-25 הפרש, ובשני המשחקים וושינגטון איבדה את המשחק מהר מדי, ובקלות מדי.

ביום שישי הוויזארדס איפשרו לקליבלנד לרשום ריצת 0:19 ברבע השני. מול טורונטו הוויזארדס קלעו רק 12 נקודות ברבע הראשון (שיא שלילי) וברבע השני ספגו 40 נקודות. הלילה הם יפגשו את אינדיאנה במשחק שיהיה בק-טו-בק, ערב אחרי ערב. "יש אתגר כשהדברים לא הולכים טוב", אמר המאמן ווס אנסלד ג'וניור, "מה אנחנו ומי אנחנו, רק הזמן יגיד".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Steven Ryan, GettyImages
מאזן פלוס מינוס חלש. אבדיה/GettyImages, Steven Ryan

ואכן, זאת שאלה. וושינגטון במאזן סביר של 10:14, צמודה למיאמי בראש הבית הדרום-מזרחי, רחוקה רק 2.5 משחקים מברוקלין שבצמרת המזרח, וכבר הוכיחה העונה שהיא יודעת לחזור מפיגור, עם כמה קאמבקים מרשימים. מצד שני, היא הפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים ו-7 מה-11 האחרונים, ויותר מזה - הרפיון בשני המשחקים האחרונים צריך להדאיג את וושינגטון, שפתחה את העונה במאזן 3:10. "בתחילת העונה ידענו לצאת מהמעידות האלה", אומר אנסלד, "אז עכשיו זה מבחן, ואנחנו חייבים לצאת מזה ביחד, למצוא את הדרך".

חוסר היציבות של וושינגטון מורגש גם אצל דני אבדיה, שמול טורונטו סיים ללא נקודות. דווקא אחרי שהישראלי נהנה משיא עונתי של 16 נקודות בהפסד לקליבלנד וסיים עם 6 מ-10 מהשדה, מול הראפטורס הוא זרק לסל רק פעם אחת ב-16 דקות. הלילה מאזן הפלוס מינוס שלו היה מינוס 17, השני הכי נמוך בקבוצה (רק לדאוויס ברטנס היה נמוך יותר, מינוס 19). ב-7 הדקות שלו במחצית הראשונה הוא נגע בכדור פעמים ספורות וכלל לא היה מעורב בהתקפה.

עוד בוואלה!

אבדיה לא הצליח לקלוע, וושינגטון הפסידה 102:90 בטורונטו

לכתבה המלאה
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
לא יציבים. ביל והוויזארדס/GettyImages, G Fiume

וכמובן שאבדיה לא לבד. הנתונים מראים שב-11 המשחקים האחרונים, הוויזארדס רק במקום ה-23 בליגה בדירוג ההתקפי ובמקום ה-26 בדירוג ההגנתי. קנטביוס קולדוול פופ, שקלע 26 נקודות מול טורונטו, טוען שמשהו השתבש בכימיה הקבוצתית. "זו מנטליות עצלנית", אמר קולדוול פופ על הפתיחה הרעה של חבריו, "יש משחקים שאנחנו עולים אליהם כאילו זה כבר שלנו.... אנחנו צריכים קצת יותר להיות שם אחד בשביל השני, למשוך זה את זה, כי לאחרונה זה קצת חומק מאיתנו. אנחנו חייבים לסמוך זה על זה, ולבטוח אחד בשני. אסור לנו ליפול רק כי מישהו אחד בא בגישה לא נכונה. אנחנו ביחד. מפסידים ביחד, מנצחים ביחד".

ב-NBC נכתב ש"לא ברור למה התכוון קולדוול פופ כשאמר על 'מישהו אחד בגישה לא נכונה', ניתן לפרש את זה בכמה צורות, אבל הוא מתעקש שהכל בסדר בחדר ההלבשה. עם זאת, ברור שהשחקנים לא מתואמים כרגע. הם יוכלו ללמוד הרבה מהדרך שבה הם מגיבים למצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully