וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש חמור על פרשת הדגלים: צוות השיפוט הושעה ל-5 משחקים

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 14:39

באיגוד לא עברו לסדר היום על כך שהקוונים הופיעו למשחק בבלומפילד ללא דגלים. גורם: "היה כאן מחדל גדול. כל הצוות יצטרך לספק הסברים. לעלות בלי דגלים זה לא רציני". האפשרות שהדגלים נגנבו נבדקת. וגם: הקוון שדחף את אלישע לוי הורחק ל-4 משחקים

עיכוב שריקת הפתיחה במשחק של הפועל תל אביב מול הפועל ירושלים בשל היעדר דגלי הסימון של הקוונים/ספורט1

באיגוד השופטים לא נרגעים גם הבוקר מאירוע דגלי הקוונים במשחק אמש (ראשון) בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים. לירן וקסברגר, יו"ר הוועדה המקצועית, החליט לאחר עריכת תחקיר לבחינת נסיבות האירועים ובתום התייעצות עם יו"ר האיגוד רונית תירוש והמנכ"ל יריב טפר, כי כל צוות השיפוט שניהל את המשחק אתמול (למעט צוות שיפוט המסך) לא ישובץ לחמישה משחקים בליגות המקצועניות ובגביע המדינה. ההחלטה התקבלה "בעקבות התנהלות רשלנית בהכנה למשחק, שגרמה לעיכוב בפתיחתו".

כמו כן, עוזר השופט מתי יעקובוב, שדחף את מאמן הפועל חיפה אלישע לוי, לא ישובץ לארבעה משחקים בליגות המקצועניות ובגביע המדינה בגין התנהלות בלתי הולמת במשחק הדרבי החיפאי.

כבר אמש החלו באיגוד לתחקר את האירוע הנדיר והבוקר הבהיר גורם בכיר באיגוד: "תהיה ועדת משמעת לכל הצוות. על אירוע כזה אי אפשר לעבור לסדר היום. היה כאן מחדל גדול. למעשה שרשרת של אירועים שאנחנו לא מבינים את פשרם. כל הצוות יצטרך לספק הסברים. עד שאנחנו מטפלים בבעיות המקצועיות, בא לנו אירוע כזה. מי צריך את הכתם הזה?".

דגל הקוון המאולתר במשחק של הפועל תל אביב מול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
תהיה ועדת משמעת. דגל הקוון המאולתר/ברני ארדוב

כזכור, המשחק בין הקבוצות החל באיחור של 12 דקות בעקבות העובדה שלקוונים לא היו דגלים ובהפועל תל אביב נאלצו לאלתר ולהביא להם דגלים. מי שצריכים להביא לכל משחק את דגלי הקוונים הם השופטים. גם השופט המרכזי וגם השופט הרביעי. מי ששימש אמש כשופט המרכזי היה אוהד אסולין ומי שנבחר לשמש כשופט רביעי הוא אור לוגסי הנמנה על סגל שופטי הליגה הלאומית. על פי הנוהל כל אחד מהם היה צריך להביא סט דגלים לקוונים.

גורם באיגוד הסביר: "שופט מרכזי ושופט רביעי שבאים למשחק צריכים להביא סט ציוד שכולל תלבושת, משרוקית, כרטיסים צהוב ואדום וגם דגלים לקוונים. אם יש קוון שיש לו קשר מיוחד לדגל ואוהב דגל מסוים אין שום בעיה שיביא אותו איתו, אבל בשורה התחתונה השופט עצמו צריך להביא את הסט לכל משחק".

"יכול להיות שהשופט המרכזי חשב שהשופט הרביעי יביא את הסט והשופט הרביעי חשב שהשופט המרכזי יביא את הסט. בפועל שניהם צריכים להביא". אבל בכך לא הסתיים הכשל. "הבעיה היתה שרק ברגע האחרון הם שמו לב שאין להם דגלים. גם הקוונים היו צריכים לוודא בחדר השופטים שיש דגלים ואם הם טוענים שנגנבו הדגלים, אנחנו לא זוכרים מקרה כזה שנגנבים דגלים מחדר השופטים".

הקוון במשחק של הפועל תל אביב מול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
וזה היה הדגל השני/ברני ארדוב

בכל הקשור לפרשה הזו, טוענים עוד באיגוד שאם לא היו דגלים מכל סיבה שהיא, היה צריך לעכב את פתיחת המשחק מבלי לעמוד על הדשא בצורה אומללה במשך כמה דקות עד שמישהו מעובדי המועדון יאלתר דגלים ממקלות של מטאטא. "לעלות לדשא בלי דגלים זה לא רציני. עדיף היה להישאר בחדרי ההלבשה עד שיארגנו דגלים. לעמוד בשידור חי בטלוויזיה בלי דגלים זה הכי מגוחך שיש".

בכל הקשור לטענה שהדגלים נגנבו, יבדקו באיגוד את הנושא הזה לעומק ואם מישהו בדה את הסיפור הזה, העונש יהיה חמור יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully