וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר ייעדר בין 6 ל-8 שבועות: איזו תועלת תפיק מזה פ.ס.ז'?

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 17:50

הפציעה לא חמורה כפי שחששו בתחילה, אבל המועדון אישר שהברזילאי יחזור רק בינואר, אחרי פגרת החורף. פוצ'טינו ינסה לנצל את התקופה בלעדיו

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

פריז סן ז'רמן אישרה שניימאר ייעדר בין שישה לשמונה שבועות בעקבות הפציעה שלו אתמול (ראשון) בניצחון על סנט אטיין. הכוכב הברזילאי נפל בצורה רעה על הקרסול ועיקם אותו בצורה קשה, נאנק מכאבים ופונה מהמגרש על אלונקה כשהוא אוחז בפרצופו ובוכה מכאבים ומחשש, במהלך המשחק שבו קבוצתו ניצחה 1:3 את סנט אטיין במסגרת הליגה הצרפתית.

בתחילה היה חשש שמדובר בפציעה קשה מאוד, במיוחד לאור היסטוריית הפציעות של ניימאר וגם בגלל התגובה המבוהלת שלו. ניימאר יצא מהאצטדיון על קביים וניסה להישמע אופטימי, אבל היום כאמור בצרפת פורסם שהוא אומנם ייעדר תקופה ארוכה, אבל יחזור בינואר - היעדרות לתקופה שבפריז כבר די התרגלו אליה. במועדון אישרו את הפרסומים אחרי שעה וטענו שעדכון נוסף יפורסם ב-72 השעות הקרובות, אך הצפי הוא להיעדרות שבין שישה לשמונה שבועות.

ניימאר הכואב ממרר בבכי אחרי שנפצע במדי פריז סן ז'רמן. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
עזב את המגרש על קביים, יחזור בינואר ככל הנראה. ניימאר/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

הוא צפוי להחמיץ את משחקי הליגה של פ.ס.ז' מול ניס, לאנס, מונאקו ולוריין לפני שהליגה הצרפתית תצא לפגרת חורף, וההערכה שניימאר יצטרף רק לנסיעה של קבוצתו למחנה בקטאר, ב-16 בינואר. כמו כן הוא יחמיץ את המשחק מול קלאב ברוז' בליגת האלופות.

אגב, על פי טור פרשנות ב"גרדיאן", "פריז סן ז'רמן צריכה לנצל את ההיעדרות של ניימאר כדי לבנות קבוצה בלעדיו... אם פוצ'טינו רוצה לזכות בליגת האלופות, הוא חייב למצוא את ה-11 הכי טובים שלו מהר, עם ניימאר או בלעדיו". כזכור, רק לאחרונה הפרשן ושחקן העבר תיירי הנרי ביקר את פריז סן ז'רמן ואמר שאי אפשר לשחק באותו הרכב עם ניימאר, מסי ואמבפה מאחר שאי אפשר לשחק עם כל הרבה שחקנים שלא משתתפים במשחק ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully