וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה אליפות: צפו בשער של הולק שקירב את אתלטיקו מיניירו לתואר היסטורי

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 12:30

בעיטה חופשית מדהימה של החלוץ בן ה-35 השאירה את מוליכת הליגה הברזילאית כפסע מאליפות ראשונה אחרי 50 שנה. החגיגה הייתה לא פחות מיוחדת

תקציר: אינטרנסיונל - סנטוס 1:1/ספורט1

אתלטיקו מיניירו התקרבה אמש (ראשון) משמעותית לזכייה באליפות ברזיל לראשונה מזה 50 שנה, כאשר ניצחה 1:2 את פלומיננזה בזכות צמד של הולק בן ה-35. השער השני של החלוץ, זה שהשלים את המהפך עבור מוליכת הטבלה אחרי שנקלעה לפיגור במחצית הראשונה, היה זה שגנב את ההצגה: הולק שלח בעיטה חופשית אדירה שלא הותירה לשוער פלומיננזה שום סיכוי והטריף כ-60 אלף אוהדים באצטדיון ה"מינייראו" בבלו הוריזונטה.

שער ששווה אליפות: צפו בביצוע הנפלא של הולק

השחקן שפורח מחדש מאז שחזר לליגה הברזילאית, ומוליך את טבלת מלך השערים עם 17 כיבושים בנוסף ל-7 בישולים ב-33 הופעות, חגג את השער האדיר בהומאז' למלך השערים של אתלטיקו מיניירו בכל הזמנים - ריינאלדו. הולק הניף אגרוף אל על כפי שחלוץ העבר של הקבוצה נהג לעשות אי שם בשנות ה-70 וה-80.

בסיום המשחק, הולק התראיין לערוץ האוהדים של אתלטיקו מיניירו, בו ריינאלדו משמש כפרשן, והקדיש לו את השער: "ניסיתי לחכות את החגיגה שלך, גם אני אוהד שלך. אני יודע כמה אתה ראוי להיות אליל בזכות ההיסטוריה שלך, על מה שעשית במועדון הזה ועל האופי שלך. תודה שטיפלת כל כך יפה במשפחה שלי". ריינאלדו הודה להולק ואמר לו שהוא כבר תפס מקום של כבוד בין הגדולים בתולדות המועדון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן אתלטיקו מיניירו, הולק, חוגג. Pedro Vilela, GettyImages
בדרך לאליפות ראשונה מזה 50 שנה. הולק חוגג בבלו הוריזונטה/GettyImages, Pedro Vilela

רק לפלמנגו, שנמצאת בפיגור של 11 נקודות מאחורי אתלטיקו מיניירו, יש סיכוי מתמטי למנוע מהמוליכה את הזכייה באליפות. מעידה של אלופת דרום אמריקה במחזור הקרוב תכתיר סופית את הקבוצה של הולק, שכבר יכולה להריח את הזכייה המרגשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully