וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס מדהים את ריאל מדריד, אנצ'לוטי: "בדרך להפוך לטוב בעולם"

הברזילאי סידר לבלאנקוס 1:2 דרמטי עם שער אדיר מול סביליה, המאמן התמוגג: "אנחנו מודעים לאיכויות שלו, אבל הוא מפתיע אותנו ביכולת הבקעת השערים שלו"

בדרך לאליפות? ריאל מדריד חזרה אתמול (ראשון) מפיגור ל-1:2 ביתי מול סביליה, רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות. שער גדול של ויניסיוס בדקה ה-87 העניק לבלאנקוס את שלוש הנקודות, כאשר הברזילאי ממשיך את העונה המופלאה שלו בינתיים - גם בליגה וגם בליגת האלופות.

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Denis Doyle, GettyImages
בכושר פשוט מדהים. ויניסיוס/GettyImages, Denis Doyle

קרלו אנצ'לוטי שיבח את הכוכב הברזילאי שלו ואמר: "זה היה גול פנטסטי של ויני, בעיטה מדהימה. ויניסיוס היה השחקן הכי חשוב שלנו הערב, אנחנו יודעים שיש לו כישורי כידרור, 1 על 1 ומהירות רבה. מה שמפתיע אותנו כרגע זה היכולת שלו להבקיע שערים. זה עוד מבחן שאתה צריך לעבור כדי להפוך להיות אחד השחקנים הטובים בעולם".

קשר ריאל קאסמירו אמר אחרי הניצחון: "היה משחק נהדר נגד קבוצה טובה מאוד עם מאמן נהדר, שאני מעריך מאוד. ויניוס יודע שאנשים מבינים שהוא שחקן גדול. השחקנים הגדולים עושים את זה ההבדל וכשהוא מקבל הזדמנות הוא מספק את הסחורה. זה תענוג לשחק בקישור לצד טוני קרוס ולוקה מודריץ'. האוהדים עזרו לנו מאוד היום, זה היה חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully