וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר אחרי הפציעה: "זה חלק מחייו של ספורטאי, אחזור טוב יותר"

הברזילאי, שפונה על אלונקה ועזב על קביים, כתב באינסטגרם: "נותר רק להרים את הראש". פוצ'טינו: "אנחנו מודאגים, אבל נקווה שזה לא חמור כל כך". ברשת מודאגים: "רק שלא יחמיץ את המונדיאל"

תקציר: שערי השבוע 25.11/ספורט1

תמונות לא נעימות העיבו היום (ראשון) על ניצחונה של פריז סן ז'רמן 1:3 על סנט אטיין, כאשר ניימאר פונה מכר הדשא על אלונקה בדקות האחרונות של המשחק, לאחר שסובב את הקרסול ונפצע בצורה שנראתה די קשה. זמן קצר לאחר המשחק, הברזילאי העלה פוסט לאינסטגרם והעביר מסר חיובי.

"נצטרך להתאושש. למרבה הצער התקלות הללו הן חלק מחייו של ספורטאי", כתב ניימאר. "עכשיו מה שנותר זה להרים את הראש ויאללה, אני אחזור טוב יותר וחזק יותר". את האצטדיון בסנט אטיין עזב השחקן כשרגלו מקובעת באמצעות מגף והוא מתנייד עם קביים.

ניימאר נפצע בקרסול במשחק של פריז סן ז'רמן. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
רגע הפציעה של ניימאר/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

על אף שעדיין לא ברור עד כמה הנזק גדול, מדובר בעוד פציעה רצינית שניימאר חווה ברגל ימין, כאשר בעבר הוא סבל משבר בעצם המסרק בשני מקרים שונים, שהשביתו אותו לתקופה ארוכה. עד המונדיאל בקטאר נותרה אמנם שנה שלמה, אולם ברשת החברתית אוהדים רבים כבר החלו להביע דאגה מהאפשרות שהכוכב יחמיץ את הטורניר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האוהדים כבר מודאגים מהאפשרות שניימאר יחמיץ את המונדיאל

המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר בנוגע לפציעה: "מחר הוא יעבור כמה בדיקות. התמונות היו קשות וכמובן שאנחנו מודאגים, אבל נקווה שזה לא חמור כל כך ושניימאר יחזור אלינו בקרוב".

באשר למשחק עצמו, אדריכל הניצחון היה ליאונל מסי שבישל את כל השערים של פריז סן ז'רמן. אחרי שכבש את שער הבכורה שלו בליגה הצרפתית ב-1:3 על נאנט במחזור הקודם, הארגנטינאי התמקד הפעם בהפעלת חבריו לקבוצה ונראה שהוא סוף סוף מתחיל להטביע את חותמו גם במסגרת הליגה.

הייתה זו הפעם השלישית בלבד בקריירה של מסי שהוא מבשל שלושה שערים במשחק אחד, כשהקודמות היו במדי ברצלונה כמובן, נגד חטאפה ב-2016 ומול בטיס ב-2020. מעבר לכך, הפרעוש היה לשחקן הראשון בליגה הצרפתית שמסיים משחק עם שלושה בישולים בעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully