וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידי פוצ'טינו כבולות, אי אפשר להתגונן עם 7 שחקנים בלבד"

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 7:32

פריז סן ז'רמן נכנעה למנצ'סטר סיטי, תיירי הנרי סימן את מסי, אמבפה וניימאר כבעיה שלה: "הם לא עושים הגנה, ככה אי אפשר לזכות בליגת האלופות". ז'סוס עקץ: "אצלנו אין אף שחקן אנוכי". סטרלינג השווה את המאזן של למפארד

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 0:3/ספורט1

נכון, בדיעבד מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן הבטיחו עלייה לשמינית גמר ליגת האלופות בלי קשר לתוצאת המשחק ביניהן, אבל הרבה יוקרה הייתה מונחת על הכף אמש בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום, והאנגלים לקחו את כל הקופה עם 1:2. בשבעת החודשים האחרונים, מאז חצי גמר הצ'מפיונס בעונה שעברה, פריז הפסידה לסיטי יותר פעמים מאשר לכל היריבות הצרפתיות שפגשה. שלושה הפסדים לתכולים, שניים לבנות ארצה.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
שער אחד מסקולס. סטרלינג/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

ראחים סטרלינג שאיזן ל-1:1 אחרי פיגור מרגלי קיליאן אמבפה, כבש את השער ה-23 בליגת האלופות והשווה את מאזנו לזה של פרנק למפארד. עכשיו רק פול סקולס (24) ו-ווין רוני (30) מקדימים אותו.

גבריאל ז'סוס שנכנס כמחליף, השלים את המהפך אחרי בישול של ברנרדו סילבה: "מגיעה לו תודה, אני מכיר את האיכות שלו וידעתי איפה לחכות למסירה. אני מסוגל לכבוש, להיכנס ולסייע לקבוצה שלי. היום עשיתי את זה אחרי כדור גדול של ברנרדו. יש לנו הרבה שחקנים איכותיים, שמפרגנים כדי שהקבוצה תכבוש. אין אצלנו אנוכיות".

ברנרדו עצמו סיכם: "אנחנו מאוד מאוד מרוצים משלוש הנקודות כי היינו צריכים להילחם בשביל לזכות בראשות הבית. הגיעה לאוהדים שלנו הופעה טובה. ספגנו ראשונים, אבל התגובה שלנו הייתה גדולה".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן עם ליאונל מסי, ניימאר. רויטרס
לא יכולים לשחק ביחד? מסי, ניימאר ואמבפה/רויטרס

מנגד, פריז סן ז'רמן קיבלה הרבה ביקורות בעיקר על משחק ההגנה שלה. הטענה העיקרית של הפרשנים באנגליה הייתה שאמבפה, מסי וניימאר פשוט לא יכולים לשחק ביחד. ג'יימי קראגר הפרשן של CBS ספורט נתן פרשנות מעניינת לגבי הצרפתים כשאמר: "פוצ'טינו חייב לעזוב את פריז סן ז'רמן. אם יש לו אפשרות ללכת למנצ'סטר יונייטד, אני הייתי עושה את זה מחר. אני הייתי עושה את זה בגלל השלישייה שלה (מסי, ניימאר ואמבפה)".

תיירי הנרי, שהיה כוכב גדול בעצמו, הסכים עם קארגר כשאמר: "אם אתה רוצה לזכות בליגת האלופות, אי אפשר להתגונן עם שבעה שחקנים בלבד. זה בלתי אפשרי. לא אכפת לי מי אתה. המגנים חשופים כי הם (מסי, אמבפה וניימאר) לא עושים הגנה. הקבוצות בצרפת לא מנצלות את העובדה הזו, אבל מנצ'סטר סיטי והקבוצות החזקות כן".

מייקל אוואן סיכם: "הידיים של פוצ'טיני כבולות כי הוא לא יכול להוציא את מסי, ניימאר או אמבפה. ברור שהם כוכבים גדולים, אבל אי אפשר לזכות בליגת האלופות עם שלושתם. אני חושב שפוצ'טינו יכול לעשות יותר במנצ'סטר יונייטד מאשר בפריז".

פוצ'טינו בעצמו נשמע דווקא מרוצה ואמר לאחר המשחק: "אנחנו משתפרים. אני מרוצה מהתהליך. יש עכשיו דברים הרבה יותר טובים לעומת ממה שהם היו לפני חודש. צריך סבלנות, אבל יש מגמת שיפור ברורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully