וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו מגיב: "שיהיה ברור, אני שמח בפריז - תמיד יהיו שמועות"

מאמן פ.ס.ז' הגיב לשמועות על מעבר אפשרי למנצ'סטר יונייטד: "מועדונים אחרים, לא מעסיקים אותי". אקס ברצלונה יגיע במקום?

אולה גונאר סולשיאר בריאיון פרידה ממנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד עדיין מחפשת מאמן קבוע לאחר שפיטרה את אולה גונאר סולשיאר בתחילת השבוע. מספר רב של מאמנים שעשויים לרשת בתפקיד את הנורבגי עלו באוויר, בין השאר מאמן ריאל מדריד לשעבר זינדין זידאן. בימים האחרונים דווח באנגליה על העניין שמגלים השדים האדומים במאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו, כאשר היום (שלישי) מאמן סגנית אלופת צרפת הגיע למנצ'סטר לקראת המפגש עם סיטי בליגת האלופות, ועל הדרך הגיב לדברים במסיבת העיתונאים לפני המשחק.

"אני שמח בפריז", אמר פוצ'טינו לאתר RMC Sport. "אני מכיר את העיר מצוין גם כשחקן וגם כמאמן". על שיחות אפשריות עם מנצ'סטר יונייטד: "אני לא תינוק. אנחנו בכדורגל, זה עסק עם שמועות ואני לגמרי מבין את התרחשות האירועים. לפעמים זה שלילי, לפעמים זה חיובי, אבל השמועות תמיד יהיו. אני מצדי מרוכז רק במשחק מחר".

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
יעמוד על הקווים באולד טראפורד? ואלוורדה/רויטרס

הארגנטינאי המשיך: "החוזה שלי עם פ.ס.ז' הוא עד יוני 2023, אני שמח שם וזו עובדה - אני רוצה שזה יהיה ברור. אני מכבד את המועדון שלי, ואני לא הולך להגיד שום דבר מעבר. מה שמועדון אחר עושה, לא אמור להעסיק אותי".

בתוך כך, דיווח היום העיתונאי המוכר פבריציו רומנו כי מנצ'סטר יונייטד פנתה במקביל למאמנה לשעבר של ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. נכון לעכשיו עדיין לא התקבלה החלטה בקרב הנהלת השדים האדומים. יחד עם ואלוורדה ישנם עוד ארבעה מועמדים, כאשר אם יחליט להחתימו, יהיה זה בחוזה עד תום העונה, כאשר נראה כי בסיום העונה ייעשה ניסיון להחתים שם גדול יותר כמו ברנדן רוג'רס מלסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully