וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל תחת מתקפה בהולנד, ואן דייק: "בושה שלא ניצחנו, אני כועס"

מאמן האורנג' חטף על החילופים שביצע ביתרון כפול במונטנגרו, דה יונג שנפגע הבהיר כי יהיה כשיר לנורבגיה. הבלם מתוסכל: "נצטרך להעפיל למונדיאל במגרש ריק מקהל"

תקציר: מונטנגרו - הולנד 2:2/ספורט1

ממפיס דפאי, הכוכב הבלתי מעורער של נבחרת הולנד, אמנם הגיע ל-11 שערים במוקדמות מונדיאל 2022 ופתח יתרון של שלושה שערים על מתחריו רוברט לבנדובסקי הפולניו הארי קיין האנגלי, אבל זו הבשורה הטובה היחידה שהאורנג' יקחו איתם מפודגוריצה אחרי ששמטו יתרון 0:2 בדקות הסיום, סיימו ב-2:2 במונטנגרו וכעת זקוקים לתיקו ביתי נגד נורבגיה כדי להבטיח את הכרטיס למונדיאל בקטאר בעוד שנה.

ממפיס דפאי, אכזבה בנבחרת הולנד. Filip Filipovic, GettyImages
שוויון בהפתעה מוחלטת. ההולנדים מאוכזבים במונטנגרו/GettyImages, Filip Filipovic

הולנד התקשתה בבירת מונטנגרו, אבל חלוצה של ברצלונה השלים צמד אחרי שקשר בית"ר ירושלים מרקו ינקוביץ' ביצע עבירה ברחבה בדקה ה-25 ותשע דקות מפתיחת המחצית השנייה הכוכב המשיך מסירה של המגן דנזל דמפריס לרשת, אלא שאז המאמן לואי ואן חאל החל להחליף את כוכביו למטרות מנוחה ומשום מקום המארחת היממה עם שערים בדקות 82 ו-86, כל הדרך לחלוקת נקודות.

הולנד כעת בראש הבית עם 20 נקודות, שתיים יותר מאשר טורקיה ונורבגיה, אבל בזכות הפרש השערים האדיר שלה גם נקודה במשחק הבית הקרוב תספיק לה. לצערה, בעקבות התפרצות מחודשת של נגיף קורונה במדינה והחלטה ממשלתית בנושא למנוע כניסת קהל לאירועי הספורט, היא תארח את המשחק הקריטי נגד הסקנדינבים בדלתיים סגורות.

ואן חאל כמובן היה במוקד הביקורות אמש בהולנד, אחרי שהחליף את ג'ורג'יניו ויינאלדום ופרנקי דה יונג ביתרון כפול וכששדר הקווים אמר לו בסיום ש"החילופים היו רעים הערב", הוא השיב: "ברור, זו טעות שלי אם כך". באולפן ישב קשר העבר רפאל ואן דר וארט שטען: "צריך להיות כנים, ואן חאל חשב שהוא כבר הבטיח את המקום במונדיאל וזו הסיבה לחילופים שביצע, והם היו רעים". אגב, ואן חאל הודה לפני המשחק כי עקב אחר התוצאה בנורבגיה ואף סיפר ששמח ביחד עם שחקניו בשריקת הסיום לאור המעידה הסקנדניבית המפתיעה ב-0:0 נגד מלטה.

ובחזרה לביקורת נגדו, ואן חאל טען שדה יונג לא הוחלף במטרה שינוח או מזלזול ביריבה, אלא כי התלונן על כאבים בקרסול במהלך המשחק. קשר ברצלונה אישר כי זו הסיבה להחלפתו וגם הצהיר: "כשאתה ביתרון 0:2 על מונטנגרו ונותרו 10 דקות לסיום, זה פשוט ילדותי לא לנצח. יש לי בעיה בקרסול וספגתי תיקול שהחמיר את זה, אבל אהיה כשיר למשחק נגד נורבגיה".

וירג'יל ואן דייק, בלם נבחרת הולנד. Filip Filipovic, GettyImages
"אין לי מילים". וירג'יל ואן דייק כועס ומאוכזב/GettyImages, Filip Filipovic

וירג'יל ואן דייק, בלם ליברפול שמעולם לא שיחק בגביע העולם וגם החמיץ את אליפות אירופה האחרונה בעקבות הפציעה הקשה שספג באוקטובר לפני שנה, סיכם: "אין לי מילים, לא יודע מה לומר. מביש איך שנראינו במחצית השנייה וכמובן שאני כועס על כך. היינו צריכים להעפיל למונדיאל היום וכעת נצטרך לנסות לעשות את זה ביום שלישי באצטדיון ריק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully