וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בישראל: פוטר מהפרמיירליג לפני 6 ימים ונמצא על סף חזרה

שישה ימים אחרי שפוטר מאסטון וילה, על פי "האתלטיק" דין סמית' צפוי לחתום בנוריץ' סיטי. מי היה המאמן האחרון באנגליה שעבר בין קבוצות תוך שבוע?

תקציר: נוריץ' - לידס 2:1/ספורט1

כבר נראה היה שפרנק למפארד ישוב לפרמיירליג ויהיה המאמן שינסה להציל את נוריץ' מירידה לצ'מפיונשיפ, אלא שבסוף השבוע נודע שקשר העבר סירב להצעה מהקנריות ועל פי "האתלטיק" כבר יש מאמן חדש שקרוב לסיכום תנאיו ואמור לחתום ב-48 השעות הקרובות. מה שמפתיע הוא שמדובר בדין סמית', מי שרק לפני שישה ימים פוטר מאסטון וילה וכעת אמור לרשום את אחד הקאמבקים המהירים אי פעם בתולדות הפרמיירליג.

דין סמית', מאמן אסטון וילה. Visionhaus, GettyImages
מול אסטון וילה וסטיבן ג'רארד בעוד חודש? דין סמית'/GettyImages, Visionhaus

זה סיפור שאולי מזכיר קצת את הכדורגל הישראלי או ליגות אחרות פחות בכירות מהפרמיירליג, כי בכל זאת לא כל יום נתקלים במקרה של מאמן שסיים את דרכו ותוך כשבוע חתם בקבוצה אחרת מאותה הליגה, אבל על פי הפרסומים הצליח סמית', מי שסיים את דרכו באסטון וילה אחרי שלוש שנים מוצלחות במיוחד שכללו העפלה לפרמיירליג התבססות בה, להרשים את ראשי נוריץ' סיטי וכבר נמצא בשלב מתקדם במו"מ, ובהנחה שלא יתחרט ברגע האחרון הוא צפוי השבוע להתחיל רשמית את עבודתו.

אגב, האחרון שעבר בין קבוצות פרמיירליג בזמן כל כך קצר היה ג'ון גרגורי, מאמן עבר שמכיר היטב את ישראל, שב-24 בינואר 2002 עזב את אסטון וילה וחתם ב-30 באותו חודש בדרבי קאונטי.

מאמן מועדון ספורט אשדוד ג'ון גרגורי. קובי אליהו
עבר בין קבוצות פרמיירליג תוך שישה ימים וגם אימן בישראל. ג'ון גרגורי/קובי אליהו

כידוע, נוריץ' החליטה לפטר את מאמנה דניאל פארקה דווקא אחרי ניצחון על ברנטפורד במחזור האחרון, ניצחון שהיה הראשון שלה העונה בפרמיירליג. כעבור 11 מחזורים היא במקום האחרון עם 5 נקודות בלבד במאזנה, כמו ניוקאסל יונייטד, והמטרה של סמית' תהיה להשאיר בליגה את הקבוצה שנמצאת למרות הכל במרחק של חמש נקודות מחוף מבטחים.

בין אם יהיה זה סמית' או מאמן אחר, יהיו לו שני משחקי בית רצופים בתחילת דרכו אצל הקנריות, תחילה נגד סאות'המפטון ולאחר מכן נגד וולבס, וב-30.11 ייערך מחזור אמצע שבוע שבו נוריץ' תצא למשחק חוץ קריטי נגד ניוקאסל ולאחר מכן תתארח אצל טוטנהאם ואנטוניו קונטה. את אסטון וילה תארח נוריץ' ב-14.12, אולי משחק בין דין סמית' לקבוצתו האהודה ומאמנה החדש סטיבן ג'רארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully