וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדנת הטעויות של וילי: נבחרת ישראל מתכוננת לאוסטריה

10.11.2021 / 9:48

המאמן בחן לעומק ביחד עם השחקנים את כל 15 השערים שספגה הנבחרת במוקדמות המונדיאל, בתקווה לשמור על רשת נקייה במשחק שאולי יסלול את הדרך למקום השני בבית

וילי רוטנשטיינר מתראיין בתכנית סערה בממלכה/ספורט1

הרבה זמן יש לנבחרת ישראל בקלגנפורט. כבר שלשום (שני) אחר הצהריים נחתו השחקנים בעיר האוסטרית שתארח את המשחק בין שתי הנבחרות ביום שישי בערב (21:45) ולמאמן וילי רוטנשטיינר יש זמן להעביר הרבה תכנים מקצועיים לצד האימונים.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם אלי דסה. Ian MacNicol, GettyImages
וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם אלי דסה/GettyImages, Ian MacNicol

כבר בערב הראשון התלבש המאמן הלאומי על הבעיה הכי גדולה של הנבחרת שלו: ספיגת השערים הקלים והמעצבנים כל כך. בחסות הסקורר הגדול ערן זהבי יש לנבחרת 18 שערי זכות והיא שנייה בבית רק לדנמרק המוליכה, שרשמה מאה אחוזי הצלחה. אלא שלצד הפוריות בהתקפה, נבחרת ישראל הוציאה 15 כדורים מהרשת של אופיר מרציאנו - נתון עגום מאוד עבור ההגנה.

בערב הראשון של ההתכנסות ביקש רוטנשטיינר מהשחקנים לצפות בכל 15 השערים שספגה הנבחרת ולייצר מדרג בטבלה לפי הטעויות שנעשו במהלכים שהסתיימו בשער. השחקנים התבקשו לכתוב בטבלה את דירוג השערים שהנבחרת ספגה מזה שלווה בטעות הכי קלה ועד זה שנגרם מטעות הכי גדולה. בדפוס העבודה הזה ניסה רוטנשטיינר, כך מעריכים השחקנים, לחדד כבר מהרגע הראשון את הבעיה הכי גדולה של הנבחרת בקמפיין הזה גם דרך הראש, ולא רק דרך הרגליים.

עוד בוואלה!

רוטנשטיינר: "רואה את עצמי מאמן קבוצה אם לא אמשיך בישראל"

לכתבה המלאה

לצד העבודה באימונים והדגשים שניתנים לשחקני הנבחרת השבוע, רוצה רוטנשטיינר שהשחקנים לא ישכחו כל אחד מהשערים שהם ספגו, כשהמטרה הברורה היא לא לספוג מחרתיים מול אוסטריה במשחק שיכול, בסיטואציה מסויימת ויוצאת דופן, לסלול את הדרך למקום שני בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully