וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר מאמין בנס ודירבן את השחקנים לנצח באוסטריה

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 6:59

מאמן נבחרת ישראל הזהיר עם פתיחת ההכנות בקלגנפורט: "אם סקוטלנד לא תנצח במולדובה ואנחנו לא ננצח את אוסטריה, נצטער מאוד על ההזדמנות הזו שפיספסנו". התלבטות לגבי מרכז ההגנה

וילי רוטנשטיינר מתראיין בתכנית סערה בממלכה/ספורט1

נבחרת ישראל בכדורגל החלה אתמול בערב (שני) בקלגנפורט את ההתכנסות האחרונה שלה בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 במטרה לנצח את אוסטריה ביום שישי הקרוב ואת איי פארו ביום שני הבא, לסיים עם 19 נקודות בבית ולקוות לנס שיקפיץ אותה למקום השני על חשבון סקוטלנד.

שחקני הנבחרת תלויים, אחרי ההפסד בגלזגו בחודש שעבר, בתוצאה בין סקוטלנד למולדובה ביום שישי, אבל כדי להשאיר להם סיכוי תיאורטי לסגנות בבית, צריכה הנבחרת לעשות מה שלא עשתה זמן רב: לנצח בחוץ יריבה איכותית מהדרג של ישראל ואף מעבר לכך כמו אוסטריה.

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
ינגן כל השבוע על מיתרי הסיכוי התיאורטי. וילי רוטנשטיינר/ברני ארדוב

המאמן וילי רוטנשטיינר מאמין כנראה בנסים וכבר שטח בפני השחקנים את האמונה שלו: "אנחנו צריכים לנצח באוסטריה ולהאמין שסקוטלנד לא תנצח במולדובה", אמר רוטנשטיינר לשחקניו כבר אתמול באסיפה הראשונה שקיים. "אם סקוטלנד לא תנצח במולדובה ואנחנו לא ננצח את אוסטריה, נצטער מאוד על ההזדמנות הזו שפיספסנו".

רוטנשטיינר צפוי לנגן כל השבוע על מיתרי הסיכוי התיאורטי הזה שמחזיק את כל הנסיעה השבוע לקלגנפורט, העיר בה יערך המשחק, באותו האיצטדיון בו קיימה מכבי תל אביב את משחקה מול לאסק לינץ במסגרת הקונפרנס ליג בחודש שעבר.

עוד בוואלה!

גלזר וגולסה שוחררו מסגל הנבחרת, חזיזה ואביב אברהם זומנו במקומם

לכתבה המלאה

רוטנשטיינר סגור כמעט לחלוטין על הרכב הנבחרת, אבל התלבטות אחת קיימת והיא האם לפתוח עם איאד אבו עביד לצד ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד במרכז ההגנה או לפתוח את המאבק על עמדת הבלם לעוד מועמדים כמו איתן טיבי ואוראל דגני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully