וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף באומגרטנר: "יש לנו חשבון עם ישראל, נסגור אותו בשישי"

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 19:44

קשר/חלוץ אוסטריה מוכן לצמד המשחקים הקרובים, שיהיו הרשמיים האחרונים של נבחרתו לפני הפלייאוף במרץ: "יש לנו איכות"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

נבחרת אוסטריה, שתארח ביום שישי את ישראל, תשחק בפלייאוף מוקדמות המונדיאל, אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי. זאת מכיוון שהאוסטרים סיימו במקום הראשון בבית שלהם בליגת האומות וכרגע הם מדורגים במקום השישי מבין אלה שסיימו שם ראשונות. שתי הראשונות מקבלות את הכרטיס לפלייאוף, אלא אם הבטיחו את מקומן האוטומטי דרך מקום ראשון בבית או במוקדמות דרך המקום השני. הנבחרות שמקדימות את אוסטריה הן צרפת, ספרד, איטליה, בלגיה ו-ויילס כשארבע הראשונות כנראה יסיימו במקום הראשון או השני בבית שלהן במוקדמות, מה שיסדר לפרנקו פודה כרטיס לפלייאוף.

"הדברים יכולים להשתנות מהר מאוד בכדורגל, לפה או לשם, והאחריות על כך מוטלת עלינו", אמר כריסטוף באומגרטנר מהופנהיים ונבחרת אוסטריה, "אנחנו צריכים לעשות הכול כדי להופיע כמו שצריך. אנחנו רוצים להרים את מצב הרוח במדינה ובנבחרת". כשבאומגרטנר נשאל לגבי העובדה שהנבחרת שלו תהיה אנדרדוג בפלייאוף, הוא אמר: "הדבר החשוב הוא להיות שם ביום נתון. אם נצליח לעשות את זה, אני משוכנע שאנחנו יכולים לנצח הרבה נבחרות באירופה".

לפי באומגרטנר השחקנים רוצים להגיע בשיאם למרץ ואמר: "כולם רוצים להוכיח את עצמם כדי להגיע למשחקים במרץ". באומגרטנר פספס את משחקי אוקטובר בשל פציעה וקורונה והפעם הוא כשיר וצפוי לשחק.

שחקן נבחרת ישראל, איתן טיבי, מול שחקן נבחרת אוסטריה, כריסטוף באומגרטנר. ברני ארדוב
יצליחו לסגור את החשבון? באומגרטנר מול טיבי/ברני ארדוב

הבלם אלכסנדר דראגוביץ' גם נדבק בקורונה ואיבד את חוש הטעם והריח שלו וסיפר שעכשיו הוא בכושר טוב. הבלם הוותיק רשם 96 הופעות במדי נבחרת אוסטריה ונמצא במקום השני בכל הזמנים אחרי אנדראס הרצוג (103). דראגוביץ' בן ה-30 כבש שני שערים עד כה במדי אוסטריה ויש לו שלושה במדי הכוכב האדום בלגרד העונה: "הולך לי לא רע שם עד כה".

דראגוביץ' דיבר לקראת המשחק מול ישראל ואמר: "אנחנו צריכים תחושה של הישגיות בשניים או שלושה משחקים. אנחנו סופגים שערים קלים מדי וצריכים יותר מדי מצבים כדי לכבוש, חסרה לנו הקלות. אבל לא הכול רע. אנחנו לא יכולים לפסול הכול, צריכים להישאר רגועים, אני יודע שיש הרבה פוטנציאל בנבחרת הזו".

דייויד אלאבה שחקן נבחרת אוסטריה עם אלכסנדר דראגוביץ'. רויטרס
גם הוא תרם להפסד בישראל. דראגוביץ' עם אלאבה/רויטרס

דראגוביץ' התייחס למעמדו של המאמן פרנקו פודה: "אני מודע לכך שכדורגל הוא עסק של תוצאות ושמאמן צריך לספק אותן. אבל אנחנו השחקנים המרכזיים במגרש. אנחנו פיקששנו במשחקים האחרונים. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לפצות על כך".

בידיעה ב"קיקר" נכתב שהמטרה היא לעצור את שני הכוכבים של ישראל ערן זהבי ומונס דאבור, זאת לאחר שהראשון כבש שישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים מול ישראל. "אני גם תרמתי לכך עם הטעות שלי בישראל, "הודה דראגוביץ', "אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מצמצמים את הטעויות".

באומגרטנר, שמשתף פעולה עם מונס דאבור בהופנהיים, אמר: "אני חושב שיש לנו איכות רבה בנבחרת", ודיבר על הכאב מההפסד 5:2 בישראל: "עדיין יש לנו חשבון איתם, נסגור אותו ביום שישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully