וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה ייעדר כחודשיים וחצי, אגדות יונייטד קטלו את סולשיאר

הקשר נפצע בירך באימון נבחרת צרפת ושוחרר מהסגל. פרדיננד חושב "שהגיע הזמן להעביר את הלפיד", אינס טוען: "הוא התגלה כשמוק". השחקנים שלא יצאו לפגרת הנבחרות הופתעו מהחופשה שקיבלו מהמאמן

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

אם למנצ'סטר יונייטד לא היו חסרות צרות עד כה בעונה הזו, הבוקר (שלישי) הגיעה בשורה כואבת ממחנה האימונים של נבחרת צרפת. קשר השדים האדומים והטריקולור נפצע בירכו לאחר שבעט בכדור באימון, ובמהלך בדיקות התגלתה פציעה שצפויה להשבית אותו לתקופה של בן שמונה לעשרה שבועות, כך על פי דיווחים בצרפת.

אלופת העולם נמצאת בפסגת בית ד' במוקדמות המונדיאל, ובפגרה הנוכחית בה היא תפגוש את קזחסטן ופינלנד היא תקווה לשמור על המקום הראשון ולהבטיח את ההעפלה לקטאר. מי שיחליף את פוגבה בסגל של דידיה דשאן הוא קשר רומא, ג'ורדן ורטו.

פול פוגבה, שחקן נבחרת צרפת. David S. Bustamante, GettyImages
ייעדר ממשחקי הטריקולור. פוגבה/GettyImages, David S. Bustamante

במנצ'סטר ממשיכים לעסוק במאמן שנמצא תחת מכבש לחצים, ואם אולה גונאר סולשיאר חשב שהוא קיבל אוויר לנשימה לאחר ה-0:3 הגדול על טוטנהאם ולאור המקום הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות, הגיע ההפסד הביתי בדרבי, והשדים האדומים חיברו שבעה שערי חובה מבלי לכבוש בשני משחקי בית רצופים מול שתי יריבות שנואות (ליברפול ומנצ'סטר סיטי). לאחר ההפסד ליריבה העירונית, שוב שבו קולות של לא מעט משחקני עבר של יונייטד שמבקרים בעיקר, את השחקנים, אך ביממה האחרונה החריפו הטונים גם נגד סולשיאר.

ריו פרדיננד ששיתף פעולה שחקן עם סולשיאר במדי יונייטד במשך חמש שנים בעשור הראשון של שנות ה-2000 היה אוהד גדול של מינויו של הנורבגי ב-2018, אך כעת הביע ספקות לגבי יכולתו להוציא את העגלה מהבוץ. "עם ההעברות שנעשו בחלון האחרון, הייתה תקוהה גדולה לקראת העונה, אולה הובא כדי להביא אותנו לטופ, הוא היה צריך לעשות סדר בסגל וולהכין את השחקנים לקראת האתגרים".

עוד בוואלה!

ונגר: "הייתי צריך לעזוב עשור מוקדם יותר, יכולתי להגיע ליונייטד"

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
שחקני העבר לא מרחמים. סולשיאר/רויטרס

פרדיננד יודע מה סולשיאר צריך לעשות: "היכולת שמציגה הקבוצה עם איכות השחקנים הזו, זה מרגיש כאילו הלפיד צריך לעבור למישהו אחר שיצעיד את המועדון. אני חושב שאם אולה יעזוב עכשיו, הוא יוכל לעשות זאת בראש מורם, כשהקבוצה במקום יחסית סביר במסגרות השונות, כשסופו של דבר הרבה מהתוצאות בפתיחת העונה היו חיוביות".

פול אינס, ששיחק במועדון בשנים 1989-1995 לא מבין מדוע המאמן הנורבגי לא נותן דקות משחק לדוני ואן דה בייק שנרכש בקיץ 2020 תמורת 40 מיליון יורו מאייאקס, שיחק עד כה 64 דקות בסך הכול בכל המסגרות העונה. "זה שחקן שסולשיאר הפציר בו לבוא ליונייטד והבטיח לו שיפתח בהרכב ויהיה שחקן מרכזי. ואן דה בייק חשב לעצמו שהגשים חלום, אבל סולשיאר התגלה כשמוק".

עם היציאה לפגרת נבחרות, המאמן הנורבגי החליט להעניק לשאר השחקנים ולצוות חופשה של שבוע במקום להמשיך בשגרת האימונים, כשהוא בעצמו טס עם משפחתו לביקור במולדתו. על פי הדיווחים באנגליה, השחקנים הופתעו מההחלטה לאור המשבר בו נמצאת הקבוצה והלחץ תחתיו נמצא המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully