וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "רואה את עצמי מאמן קבוצה אם לא אמשיך בישראל"

אחרי שזנח את תפקיד המנהל הטכני, האוסטרי פתוח לרעיון להמשיך על הקווים. על סיכויי הנבחרת לנצח ביום שישי בקלגנפורט: "אם מסתכלים על הנייר, אוסטריה תנצח"

וילי רוטנשטיינר מתראיין בתכנית סערה בממלכה/ספורט1

נבחרת ישראל הגיעה אתמול (שני) לקלגנפורט לקראת משחק מוקדמות מונדיאל 2022 ביום שישי נגד אוסטריה, והתקשורת המקומית מסקרת בהרחבה את הכנות הכחולים-לבנים ושמה דגש בייחוד על עתידו של המאמן וילי רוטנשטיינר.

רוטנשטיינר האוסטרי עשוי לסיים את תפקידו בהתאחדות לכדורגל ולעזוב את משרת המאמן הלאומי, ובריאיון שהעניק לסוכנויות הידיעות באוסטריה הוא לא הכחיש את רצונו להמשיך כמאמן גם ביום שאחרי, אם אכן יסיים את תפקידו בנבחרת ישראל, ולראשונה בחייו, בגיל 58, להוביל קבוצה כמאמן ראשי.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
פתוח לאימון קבוצה. רוטנשטיינר/אודי ציטיאט

"באופן כללי, לאמן זה דבר שעושה לי טוב כרגע", אמר רוטנשטיינר, "אני רואה את עצמי מאמן קבוצה, אבל גם להמשיך בנבחרת ישראל או לעבור למדינה אחרת זו אופציה. אני מאוד פתוח לגבי זה".

באוסטריה כמובן גם מדברים עם רוטנשטיינר רבות על אותו 2:5 מהדהד שישראל הביסה את נבחרתם בספטמבר, אבל המאמן משוכנע שהאוסטרים פייבוריטים ברורים לניצחון: "אם אנחנו מסתכלים על הנייר, אז אוסטריה תנצח. אנחנו נראה אם אנחנו נצליח לצמצם את הפערים ולעמוד מול אוסטריה, זה תמיד אתגר לפגוש נבחרות ברמה הזו וגם מול סקוטלנד הפסדנו בגלל פערי איכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully