וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחתימה: ראשי קרית שמונה ייפגשו היום עם סלובודן דראפיץ'

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 14:40

קובי רפואה ויתר על האפשרות לחזור לקדנציה נוספת, הבעלים איזי שרצקי אישר לוואלה! ספורט: "סלובו כנראה ימונה"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

קובי רפואה סירב לחזור לקדנציה נוספת בעירוני קרית שמונה, כך נודע הבוקר (שלישי). יממה אחרי פיטורי עמיר נוסבאום ופגישה שנערכה בין רפואה לאיזי שירצקי, המאמן הודיע לבעלים כי הוא מודה על ההצעה, אך מוותר על האפשרות לשוב.

כעת, כפי שהודה הבעלים איזי שרצקי בריאיון אתמול בתכנית הספורט ב-103FM, הוא יפנה לסלובודן דראפיץ' בתקווה שזה יסכים לקחת על עצמו את הקבוצה ולנסות לחלץ אותה מקרבות התחתית - בתום תשעה מחזורים בליגת העל, קרית שמונה מדורגת אחרונה עם 8 נקודות בלבד במאזנה. "קובי אכן סירב", הודה שירצקי הבוקר בשיחה עם וואלה! ספורט, "סלובו כנראה יהיה המאמן".

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
התחנה הבאה קרית שמונה? סלובודן דראפיץ'/דני מרון

רפואה השיב בשלילה להצעתו של שרצקי לשוב לקרית שמונה בטענה שהוא לא רוצה להיגרר פעם נוספת לקבוצה עם סגל שלא הוא בנה ושאיתה יהיה לו קשה להצליח, כפי שקרה לפני שתי עונות - אז ניצלה קרית שמונה מירידת ליגה במחזור הסיום.

כזכור, דראפיץ' התפטר מתפקידו בבית"ר ירושלים במרץ האחרון בעקבות אי ההעפלה לפלייאוף העליון ומאז הוא ממתין להצעות. ראשי עירוני קרית שמונה ייפגשו עוד היום עם דראפיץ' ואם גם השיחות מולו לא יבשילו לכדי חתימה, צפויות פניות לשי ברדה, מי שכידוע אימן יחד עם דראפיץ' בשנים האחרונות במכבי נתניה ובבית"ר ירושלים, ולבני בן זקן, שכידוע שיחק מעל עשור במועדון, היה עוזר מאמן הקבוצה לפני כעשור וב-2016 מונה למאמן קבוצת הנוער וגם זכה להדריך את הקבוצה הבוגרת עד אשר פוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully