וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יוצאת לפגרה. יצחקי יתרכז בסיוע לסגירת המאמן

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 8:27

הצהובים מקווים למנות מאמן קבוע עד חידוש האימונים בשבוע הבא: "כולם כבר רוצים להתחיל פרק חדש". גולסה הסובל מזעזוע מוח הצטווה לנוח 7-10 ימים

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

שחקני מכבי תל אביב ייצאו היום לחופשה בת ארבעה ימים ויקוו לחזור בתחילת השבוע הבא לאימונים עם מאמן קבוע על הקווים. "כולם רוצים כבר לדעת מי המאמן ולהתחיל פרק חדש", אמר אתמול אחד משחקני הקבוצה. "אם ברק יצחקי היה נשאר המאמן, כל השחקנים היו שמחים, אבל ברק לא רוצה לאמן ובמקרה כזה צריך זמן להתרגל למאמן החדש וחשוב שזה יקרה עד שנחזור להתאמן".

יצחקי שהיה עסוק בשבועיים האחרונים בעבודת המאמן הזמני, יצטרף היום במלוא הכוח והאנרגיות לסגירת המאמן הבא והוא אמור לסייע לג'ק אנגלידיס בבחירת המועמד הכי מתאים. יצחקי אמר ביושר שלשום בלילה אחרי הדרבי שהסיבה שמכבי תל אביב עדיין לא מינתה מאמן היא שעדיין אין לה מועמד מתאים. במועדון מקווים להתפתחויות ביומיים הקרובים וכאמור השקט שיהיה ליצחקי מאימונים, אמור לעזור בסגירת הסיפור.

דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב מול אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יחזור לחידוש האימונים. אייל גולסה/ברני ארדוב

מי שלא יחזור להתאמן בתחילת השבוע הבא כשהשחקנים ישובו להתאמן הוא אייל גולסה שסובל מזעזוע מוח ונצטווה למנוחה של שבוע עד עשרה ימים. גולסה לא יצא בשל כך עם הנבחרת לאוסטריה. גם דן גלזר לא הצטרף לנסיעה. גלזר סובל מרגישות בברך וכנראה יש לו פציעה שקשורה למיניסקוס ובה הוא יהיה חייב לטפל בימים הקרובים. חלק משחקני מכבי תל אביב ינצלו את הפגרה מאימונים עד סוף השבוע ויטוסו ליעדים שונים בחו"ל.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully