וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר על יצחקי: "יוכל לעבוד בתחום גם באירופה"

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 14:27

ברק יצחקי פרגן למאמן הנבחרת על קורס הפרו שהוא מנהל וטען כי השתתפותו סייעה לו להיכנס לתפקיד המאמן במכבי תל אביב. רוטנשטיינר: "צריך כמה שיותר מנהלים מקצועיים בקבוצות ליגת העל"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

"מהרגע הראשון היה ברור לי שברק יצחקי ניחן באיכויות מרשימות", כך אמר הבוקר (שני) מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר ביחס לדברים שאמר אמש ברק יצחקי בסיום הדרבי. המאמן הזמני של מכבי תל אביב, שגם הבוקר העביר את האימון בקרית שלום ויעשה כך עד שימונה למכבי תל אביב מאמן קבוע, סיפר אמש בתום הדרבי כי הוא מופתע מהאופן בו נכנס לתפקיד המאמן במכבי תל אביב וזקף זאת ללמידה שהיתה לו ממאמנים שאימנו אותו בעבר ומאיכות קורס הפרו שהוא מסיים בימים האלה.

ברק יצחקי מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לומד ומתנסה. יצחקי/ברני ארדוב

מי שמנהל את קורס הפרו בישראל הוא מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר והוא שמח לשמוע את הדברים של יצחקי. "אני חושב שאנחנו מסיימים קורס פרו ברמה גבוהה מאוד", אמר רוטנשטיינר הבוקר. "עם חניכים כמו יוסי בניון, ברק יצחקי, גל אלברמן, גל כהן ועוד אנשים מצוינים. ברק עשה ועבר הרבה כשחקן כדורגל ומטבע הדברים יש לו הרבה ידע וניסיון".

רוטנשטיינר משוכנע שתפקיד כמו שעושה ברק יצחקי במכבי תל אביב או כמו שעושה גל אלברמן במכבי חיפה הוא תפקיד נחוץ בכדורגל הישראלי. "המנהל המקצועי במועדון כדורגל הוא תפקיד מאוד חשוב ואני אשמח לראות שבכדורגל הישראלי יהיו כמה שיותר קבוצות שיאיישו את המשרה הזו כי מדובר בתפקיד שמקשר בין הבעלים למאמן ויש לכך משמעות גדולה. אני גם משוכנע שיצחקי ואחרים שעושים את הקורס יוכלו בעתיד לעבוד בתחום גם במדינות אחרות באירופה. אין שום סיבה שמנהל מקצועי ישראלי לא ייצא לעבוד בתפקיד הזה באירופה".

אתמול יצחקי שיתף מהתחושות האישיות שלו אחרי הדרבי, שאמור להיות האחרון שלו כמאמן על הקווים. "אני חושב שהפתעתי את עצמי במהירות שבה השתלבתי לתפקיד. הרי לא עשיתי לפני זה אסיפות או וידאו ולא הכנתי קבוצה למשחק. מה שעזר לי היה שכבר בשלוש השנים האחרונות שלי כשחקן, רשמתי לי בצד דברים טובים ופחות טובים על עבודת המאמן. עקבתי מקרוב אחרי המאמנים שלי ולמדתי מכל אחד. אני גם חושב שקורס הפרו הכל כך מקצועי שעברנו, סייע לי רבות להתמודד עם המצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully