וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יוגש כתב אישום נגד ברק אברמוב בגין עבירות מרמה והלבנת הון

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה לסניגוריו של בעלי בני יהודה על סגירת התיק, כשלוש שנים אחרי שנעצר בחשד להעלמת הכנסות בהיקפים עצומים

לקראת משחקי המחזור ה-9 בליגת העל/ספורט1

פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה היום (רביעי) לסניגור עו"ד שחר חצרוני המייצג את בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, כי לא יוגש נגדו כתב אישום בעבירות המרמה והלבנת ההון בהן נחשד ובגינן נעצר לפני כשלוש שנים.

ברק אברמוב בעלים בני יהודה. אודי ציטיאט
נוקה מאשמה. ברק אברמוב/אודי ציטיאט

כזכור, אברמוב ומספר מחבריו לקבוצת "לאנדורה" שמתמחה בהפעלת עסקי מזון, נעצרו בחשד לעבירות מס והלבנת הון באמצעות חברות לגיטימיות, ביניהן אף קבוצת הכדורגל בני יהודה שבבעלותו.

אברמוב ואדם נוסף היו אחראים בין השאר על המזנונים באצטדיון העירוני בחיפה, באצטדיון טדי בירושלים, בארנה בירושלים והחשד היה שהם ניהלו את המקומות באמצעות שתי מערכות רישום - מערכת אחת אמיתית להזמנות ולמכירות כדי לשקף את היקף הסחר באצטדיונים ומערכת שנייה למען יצירת חשבוניות פיקטיביות שבאמצעותם הועלמו הכנסות בהיקפים עצומים.

החקירה נוהלה על ידי משטרת ישראל בשיתוף רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי הפרקליטות ולאחר ההודעה נמסר על ידי עורכי דינו של ברק אברמוב, שחר חצרוני, שילה ענבר, מיכה פטמן ותמיר סננס כי הם מברכים על ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully