וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני צפוי לפתוח מול סלביה, האוהדים הפתיעו את השחקנים

3.11.2021 / 22:17

הקשר שחוזר מפציעה עשוי להיכלל ב-11 מול של מכבי חיפה מול סלביה (ה', 22:00, ספורט2), פלאניץ' צפוי להיעדר. האוהדים הגיעו למלון, צפו בסרטונים

מחזור 4הסתיים04/11/2021
סלביה פראג
  • קוכטה (49)
0:1
    מכבי חיפה
    תקציר: מכבי חיפה - סלביה פראג 0:1/ספורט1

    מכבי חיפה

    מכבי חיפה ערכה הערב את הסיכום המסכם לקראת המשחק מול סלביה פראג (חמישי, 22:00 בספורט2), ממנו בוגדן פלאניץ' צפוי להיעדר. הבלם חש ברע והחמיץ את האימון, אבל ההחלטה הסופית לגביו תתקבל רק מחר. מי שימלאו את מקומו אם וכאשר יהיו רמי גרשון ושון גולדברג, בעוד חוסה רודריגס צפוי לנדוד בין עמדת הקשר האחורי לבין עמדת הבלם השלישי. ההתלבטות העיקרית של ברק בכר היא בחלק הקדמי. צ'ארון שרי יפתח, אבל המאמן עדיין לא הכריע בין דין דוד לעומר אצילי ובין גודסוויי דוניו לבן שהר. מי שצפוי לפתוח לראשונה מאז חזר מהפציעה הוא מוחמד אבו פאני, כשמוחמד עלי ישלים את חוליית הקישור.

    למרות העייפות והמצב הלא מזהיר בליגת העל אחרי שהקבוצה מעדה גם נגד מ.ס אשדוד בשבת, בתוספת העובדה שכבר ביום ראשון תשחק מכבי חיפה בליגה נגד עירוני קרית שמונה, במועדון לא מקלים ראש במשחק הקונפרנס ליג ולצוות המקצועי אין כוונה להוריד הילוך כדי שהשחקנים יגיעו רעננים יותר למשחק הליגה הקרוב.

    הערב הגיעו כאלף אוהדים למלון בו מתאכסנת הקבוצה והחלו לשיר לשחקנים, שחלקם הגיעו לחלונות והודו לקהל.

    הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, רמי גרשון, שון גולדברג, סאן מנחם, חוסה רודריגס, מוחמד עלי, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, עומר אצילי, גודסוויי דוניו.

    צפו באוהדי מכבי חיפה מבקרים את השחקנים במלון

    שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני עם צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
    צפויים לשוב להרכב בפראג. שרי ואבו פאני/מאור אלקסלסי

    "כשמגיעים 3,000 אוהדים למשחק בחו"ל, זה מסביר עד כמה זה חשוב לקהל שלנו וכמה אסור לנו להוריד אפילו אחוז מהמוכנות", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שהליגה היא הכי חשובה, אבל אין לנו זכות להוריד מערכו של המשחק מחר. ניתן את הכל בלי בכלל לחשוב על קרית שמונה".

    בכר מתכנן לבצע מספר שינויים בהרכב, כשצ'ארון שרי אמור לשוב לקישור, ככל הנראה על חשבון דולב חזיזה, כשגם מוחמד אבו פאני בתמונת ההרכב בעקבות פציעתו הטרייה של מחמוד ג'אבר. מי שעשוי להיעדר הוא בוגדן פלאניץ' שחש ברע ולא השתתף באימון המסכם. "כרגע הוא במלון, ומחר נהיה יותר חכמים לגביו", אמר ברק בכר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

    "אנחנו נכנסים עכשיו לשני משחקים קשים וצמודים. אנחנו אחרי ניצחון גדול באירופה לפני שבועיים ונעשה הכל כדי לעשות תוצאה טובה", אמר בכר. "יש אווירה טובה, ראינו את הקהל האדיר שיתמוך בנו מחר ואנחנו רוצים לעשות הכל כדי לגרום לו להיות גאים בנו".

    בכר הוסיף: "ברור שאחרי ההפסד הם יבואו הרבה יותר דרוכים, ונשתדל לעשות הכל בצורה טובה. יהיה קשה מאוד, כי זאת קבוצה ביתית מאוד עם מטרה ברורה מאוד לקראת המשחק".

    על מכת הפציעות והתפקוד של הצוות הרפואי: "תמיד יש ביקורת, בסופו של דבר כל האחריות היא עליי, לטוב ולרע. יש לי דרישה מאוד ברורה מבחינת השחקנים - לשחק בצורה הכי אינטנסיבית שיש, וכשאתה משחק ככה ובתדירות כזאת, מן הסתם יש פציעות. אנחנו קבוצה שלוחצת ומשחקת חזק, גם נגד אשדוד הם לא החזיקו הרבה בכדור כי לחצנו ועשינו הכל. אני רוצה שנשחק בקצב גבוה, אין פה משהו חריג, שיחקנו מעל 22 משחקים השנה, פי 3 משאר הקבוצות בליגה. אני יכול להבין את הביקורת, אבל זה משהו טבעי. כולם נהיו פיזיולוגיים, אבל אנחנו שלמים עם עצמנו ומרגישים שהפציעות ביחס לאינטנסיביות והמשחקים, זה משהו רגיל לגמרי".

    מוחמד אבו פאני, שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
    שוב יחכה להזדמנות מהספסל? אבו פאני/לירון מולדובן

    בכר סיכם: "המשחקים נגד קבוצות כמו סלביה ופיינורד לוקחים המון אנרגיות. אין ספק שצריך לחשוב גם על יום ראשון, ולכן נצטרך לדעת לא לקחת סיכונים עם חלק מהשחקנים שמועדים לפציעות. בכל מקרה, אעמיד את ההרכב הכי חזק שאני יכול להעמיד כדי לעשות תוצאה טובה. אנחנו חושבים כל הזמן מה הכי נכון לכל שחקן, צריך לקחת בחשבון שיש שחקנים יותר פציעים ויותר עמוסים".

    מוחמד אבו פאני הוסיף: "היה קשה להיות בחוץ, אבל עברתי פציעה ועשיתי ניתוח קטן, עבדתי קשה וחזרתי להיות חלק מהקבוצה. אני מרגיש בסדר גמור, מרגיש שאני יכול לשחק הרבה, אבל המאמן יחליט אם אני פותח מחר או משחק 30 דקות. אישית אני מרגיש כשיר ב-100 אחוז".

    בעניין אחר, קבוצת הנוער תשחק הערב מול לה קורוניה כשעל פי הערכות כ-10,000 אוהדים מקומיים צפויים להיות ביציעים: "אנחנו רוצים להביא כבוד למועדון, אבל קל זה לא יהיה", אמרו במכבי חיפה, "ראינו אותם מול היריבה הפולנית ואנחנו נותנים להם את הכבוד לו הם ראויים, אבל לא באנו לטיול, אלא להעביר את ההכרעה למשחק אצלנו בבית", אמר מאמן קבוצת הנוער אלון חרזי.

    שחקן מכבי חיפה בוגדן פלאניץ'. ברני ארדוב
    ההגנה בבעיה? פלאניץ'/ברני ארדוב

    סלביה פראג

    הצ'כים מחפשים את ניצחונם ה-12 בכל המסגרות על יריבות ישראליות. סלביה פראג פגשה יריבה ישראלית לראשונה ב-1967, כשגברה על הפועל פתח תקווה במשחק ידידות, והפסידה רק פעמיים, בשנה שעברה להפועל באר שבע ולפני שבועיים למכבי חיפה. עבור אלופת צ'כיה מדובר במשחק חשוב במיוחד, לאור העובדה שבתום שלושה מחזורים בקונפרנס ליג היא מפגרת בנקודה אחר אלופת ישראל.

    המאמן יינדריך טרפישובסקי אמר לקראת המשחק מחר: "יהיה מפגש שונה לחלוטין. זה הכרחי שניראה הרבה יותר טוב ולא נבצע טעויות שיאפשרו ליריבה להגיע להזדמנויות. אסור לנו לחשוב על המצב בבית ועל כמות הנקודות, אלא פשוט לספק הופעה טובה, שכולם יתנו מעצמם מאה אחוז ושננצח. אני חושב שמכבי חיפה תשחק כמו במשחק הראשון, תנסה בעיקר לצאת להתקפות מתפרצות".

    טרפישובסקי גם התייחס למצב הסגל לאחר שאלכסנדר בה נפגע במשחק הליגה האחרון, בעוד תומאש הולש שב לכשירות וצפוי ליטול חלק במפגש: "יש לנו כמה סימני שאלה. אוסקר דורלי לא ישחק מסיבות בריאותיות ואנחנו נצטרך לראות מה מצבו של בה, הייתי אומר שהסיכויים שלו לשחק הם 50-50".

    הרכב משוער: אלש מאנדוס, אלכסנדר בה, אייהאם אוסו, טראס קצ'ארבה, לוקאש מאסופוסט, דניאל סאמק, פטר שבצ'יק, אובונג אקפאי, ניקולאה סטנצ'ו, יקוב הרומאדה, יאן קוכטה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully