וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "אם הפועל נוף הגליל תשרוד בליגה, זה כמו אליפות"

המאמן התראיין ב-103FM אחרי הניצחון הדרמטי על בית"ר ירושלים: "לא חשבנו שהשחקנים שלהם ילכו אחורה. מאמין שנרחיב את הסגל בחודש בינואר"

הפועל נוף הגליל קטעה אמש (שני) רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, ועוד עשתה זאת מול בית"ר ירושלים שנותרה בעשרה שחקנים כבר אחרי חמש דקות על כר הדשא. "ניצחון היסטורי" הגדיר זאת המאמן ירון הוכנבוים בריאיון בסיום המשחק וכעבור יממה הוא התראיין בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר כיצד הניצחון יכול לסייע לקבוצה לעמוד במטרותיה העונה.

ירון הוכנבוים, מאור אלקסלסי. מאור אלקסלסי
"בינואר הרחבנו את הסגל ואני מאמין שזה מה שיקרה גם הפעם". הוכנבוים/מאור אלקסלסי

תחילה אמר הוכנבוים על ה-0:1 הדרמטי שהושג משער עצמי של אוראל דגני בדקה ה-93: "באנו עם אסטרטגיה מסוימת אחרי שספגנו ארבעה שערים ממכבי פתח תקווה ושלושה מהפועל חיפה. אמרנו שעם כל הכבוד למשחק ההתקפי, אנחנו רוצים להביא איזון בקטע ההגנתי. בית"ר ירושלים סגרה את המשחק וזה הקשה עלינו, לא היינו ערוכים לזה וההרחקה שיבשה שלנו את התכניות, לא חשבנו ששחקני בית"ר ילכו אחורה, אבל במצב השלישי לשמחתי הבקענו".

על חשיבות הניצחון להמשך העונה אמר הוכנבוים: "המנכ"ל ואני קבענו לשבת בסוף נובמבר ולדון בסוגיה מי הולך להשתחרר ואת מי אנחנו רוצים להביא. אנחנו רואים ויודעים מה קורה לקבוצות שאין להן את ה־11 הטובים - זה פוגע בחמשת החילופים וקשה מאוד להתמודד ככה מול קבוצות אחרות שיש להן את השחקנים. בעונה שעברה התחלנו עם סגל מצומצם, ובינואר הרחבנו אותו בדיוק מהסיבה הזו - אני מאמין שזה מה שיקרה גם הפעם".

עוד בוואלה!

ארווין קומאן גער בשחקני בית"ר ירושלים: "בושה, מה קורה לכם?"

לכתבה המלאה

האזינו לריאיון עם ירון הוכנבוים

על מטרותיה של נוף הגליל: "אני מאוד מקווה שנצליח להישאר בליגה, זה היעד וזו המטרה. אם נצליח יותר מזה, יותר ממה שהיום, זה בכלל יהיה טוב. אם אנחנו שורדים בליגה זה כמו אליפות", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully