וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן גער בשחקני בית"ר ירושלים: "בושה, מה קורה לכם?"

2.11.2021 / 6:22

גם אחרי האכזבה בנוף הגליל, בבית"ר ירושלים עדיין לא מפנימים שהקבוצה תיאבק על מקומה בליגה העונה: "כואב הלב, לא תמיד אפשר להסביר למה דברים משתבשים". מארה העריך שיהיה כשיר מול מכבי פתח תקוה (ש', 19:45, ספורט3), ג'סי יסופסל?

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

1. לאחר ההפסד הדרמטי בנוף הגליל (1:0), אווירת הנכאים בבית"ר ירושלים נמצאת הבוקר (שלישי) בכל פינה. נכון להיום, ברמה וביכולת של הקבוצה, היא תצטרך להילחם על חייה בליגה. הבעיה היא שלא כולם עדיין הפנימו את זה.

הסובבים והאוהדים מנסים לחפש כל סיבה אפשרית - חוגג, אוחנה, קומאן, מאמן הכושר, שחקנים - אך במקרה הנוכחי של בית"ר זו תוצאה של מצב כולל, שהתחיל בשנה שעברה ונמשך בצורת ההתנהלות בקיץ - מהוויתור על השוק הישראלי, הגעה של מאמן זר על סף חודש יולי והסתערות על הזרים שעוד נשארו בשוק ביולי-אוגוסט.

מי שרצה לספר לעצמו סיפור בקיץ עשה זאת, אך מקצועית בית"ר הנוכחית בשלב הזה היא קבוצה שתתמודד בתחתית גם אם יש כאלה שעדיין לא השלימו עם זה. כחלק ממצב האנרגיות בבית"ר, גם הבעלים לקח צעד אחורה ואף אחד לא חושב עם אופק, הכיוון לינואר הוא קיצוצים ושחרורים, והיציעים הפכו להיות מעניינים יותר מאשר מה שקורה על המגרש.

בית"ר תשחק בשבת נגד מכבי פתח תקוה (19:45, ספורט3) ולאחר מכן הליגה תצא לפגרה. הפגרה הזאת חשובה יותר לאוהדי הקבוצה מאשר לשחקנים, שיהיה לאוהדים מספיק זמן לעשות סדר בראש ולהפסיק לפתח ציפיות מהקבוצה בעונה הזאת ולהבין שהיא תזדקק להם בהתמודדות בתחתית, כי ללא הקהל לא בטוח שבית"ר תשרוד את העונה הזאת בליגת העל.

ארווין קומאן, מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
לא הפעם הראשונה בה הוא רותח. ארווין קומאן/מאור אלקסלסי

2. ארווין קומאן רתח על שחקניו בסיום ואמר להם בחדר ההלבשה: "בושה, אני לא מבין מה קורה לכם? 85 דקות ב-10 שחקנים שיחקתם עם הלב וכמו שצריך, נתתם את כל האנרגיות, ופתאום כשגם היריב ב-10 שחקנים אתם מחליטים לבד ללחוץ? מי אמר את זה? אתם מבינים בכלל כדורגל? הפסדתם את המשחק על ההחלטה הזאת".

זו לא השיחה הראשונה של קומאן עם השחקנים שהוא רותח על התפקוד בדקות האחרונות, הוא עשה את זה אחרי הפועל תל אביב בבלומפילד, אפילו במחצית נגד הפועל חיפה בשבוע שעבר. הוא מקפיד למדבר עם השחקנים על לעשות את הפעולות הנכונות בדקות האחרונות של המחצית והסיום, אבל דברים קורים הפוך.

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים עם קוון פרייטר שחקן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
לא היה אמור לקבל יותר מ-20 דקות. אוראל דגני/מאור אלקסלסי

שחקן בקבוצה סיכם זאת אתמול כשאמר: "כואב הלב, גם עלינו, גם על ארווין וגם על הקהל. אנחנו באמת באים נחושים ודברים משתבשים, לא תמיד אפשר להסביר את זה, באנו מוכנים למשחק וההרחקה בדקה ה-5 שיבשה הכל".

דווקא תמיר עדי, שהיה המצטיין במשחק האחרון, נאלץ לפנות את מקומו בשלב מוקדם. אוראל דגני, שהתכנון היה כי ישותף לא יותר מ-20 דקות, נאלץ להיכנס כבר בדקה ה-14, על אף שלא היה מוכן לכך ובאיזשהו שלב בצוות המקצועי הבינו שעדיף לקחת מהמשחק נקודה. קאמסו מארה, שפרק את הכתף, סיפר כי סבל בשנים האחרונות מספר פעמים מהפציעה והעריך כי יהיה כשיר למשחק בשבת.

לקראת משחקי המחזור ה-9 בליגת העל/ספורט1

3. ומה מעמדו של ארווין קומאן כעת? ההולנדי מאמין בקבוצה ונכון לכרגע מקבל את הגב של אלי אוחנה והבעלים משה חוגג, אך לכולם ברור שעוד הפסד או שניים ויתחילו הרחשים באויר.

קומאן מעריך שאחרי הפגרה וכניסת שחקנים לכושר הקבוצה תיראה טוב יותר. בינתיים, הוא צריך לעבור את מכבי פתח תקוה בשלום בשבת במושבה. אדווין ג'סי עשוי לרדת לספסל בשל היכולת המאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully