וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "יש לי שחקנים מצוינים והיחסים עם ההנהלה טובים, לא אעזוב"

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 20:09

מאמן בני סכנין התראיין ב-103FM ונשאל על יחסיו עם ראשי הקבוצה אחרי 0:3 על הפועל תל אביב: "התנהלות המועדון היא זו שמפסילה את עצמה, מייצרים לחץ שמכשיל"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 3:0/ספורט1

בני סכנין עברה שבוע יחסית סוער במהלכו ניסו ראשי המועדון לצרף את שמעון הדרי כמנהלה המקצועי של הקבוצה, מהלך יותר מתמך המאמן שרון מימר, אבל על כר הדשא הקבוצה סיפקה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר זה זמן רב, לא נבהלה מהפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד והביסה אותה 0:3.

הערב (שני) התראיין בתכנית הספורט ב-103FM המאמן שרון מימר, שתוך ימים ספורים הצליח להשכיח את רמזיו על התנהלות בעייתית של ראשי המועדון וחיכוכים עם גורמים בקבוצה ובמקום זאת נשאל על כך שקבוצתו זינקה עד למקום השישי בטבלה.

שרון מימר מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
"מערכת היחסים עם ההנהלה טובה, השבוע הזה לא יקלקל את הכל"/ברני ארדוב

"בסכנין, המאמן על המוקד", הודה מימר במהלך הריאיון, "לפעמים ההתנהלות של סכנין היא זו שמפסילה את עצמה, כי הלחץ שהקבוצה מייצרת הוא זה שמכשיל במקום לקחת אוויר ולהתנהל בצורה רגועה גם ברגעים פחות טובים. אני מרגיש מצוין בסכנין ונהנה מכל רגע, יש לי שחקנים מצוינים שהחיבור איתם טוב, מערכת היחסים עם ההנהלה טובה, השבוע הזה לא יקלקל את הכל. ייצרנו לחץ מכלום, אני מאוד נהנה בסכנין בסך הכל ואין סיבה שבכלל אחשוב על לעזוב".

האזינו לריאיון עם שרון מימר ב-103FM

מימר נשאל אם המטרה היא כניסה לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה והשיב: "אין ספק שאם סכנין תהיה בפלייאוף העליון, היא תיצור מומנטום של הרבה שנים ותתחיל לעשות משהו חיובי. זה לא יהיה קל, למרות שיש לנו סגל שחקנים שיכול להשיג את המטרה הזאת. אם לא מייצרים רצף משחקים טוב נשאבים לתחתית, אחרי ניצחון אחד ניתן למצוא את הקבוצה במקום השישי. צריכים להיות דרוכים כדי להגיע למקום שאנחנו רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully