וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א נענשה בסגירת שערים 4-5, בית"ר ללא קהל ב-3 משחקי חוץ

1.11.2021 / 17:24

עונשים כבדים בעקבות האירועים במשחק ביניהן: היציע מאחורי השער בבלומפילד לא ייפתח בשני משחקי הבית הבאים של האדומים והמועדון גם נקנס ב-50 אלף שקל, האוהדים הירושלמים לא יוכלו להגיע למשחקים בפתח תקווה, סכנין וחיפה

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים ספגו היום (שני) עונשים כבדים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות התנהגות האוהדים במשחק ביניהן לפני כשבועיים בבלומפילד, חרף "חזית אחידה" נגד ראשי ארגוני האוהדים ששהציגו ראשי המועדונים בדיון בשבוע שעבר.

האוהדים האדומים השליכו חפצים רבים לעבר כר הדשא וגרמו להפסקת המשחק למספר דקות, וגם דברי בעלי הפועל תל אביב, איציק ניסנוב שכינה את אותם פורעים "ארגון פשע", לא סייעו להקלה בעונש וזאת בשל טענתו כי אינו רוצה "להיכנס למלחמה עם הקהל". לכן, נגזר על הקבוצה קנס בסך 50,000 שקל, בנוסף לסגירה בפועל של יציעים 4-5 בבלומפילד בשני המשחקים הקרובים וסגירה לעוד שני משחקים על תנאי עד תום העונה. שני משחקי הבית הבאים של הפועל תל אביב הם נגד מכבי חיפה והפועל ירושלים.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב תיאלץ לסגור את שערים 4-5 בשני משחקי בית/ברני ארדוב

באשר לאוהדי בית"ר ירושלים, זו הייתה ההרשעה החמישית של המועדון העונה בגין התפרעות אוהדים. בניגוד לאדומים, משה חוגג, כידוע, נלחם בארגון "לה פמיליה" ובאוהדים הפורעים וטוען שאלו מנסים בכוונה לפגוע בו ובקבוצה ומתייצבים בעיקר למשחקי החוץ, שם קשה לקבוצה לפעול נגדם.

לכן, החליטו דייני בית הדין כי תיאסר בפועל כניסת אוהדי בית"ר ירושלים לשלושת משחקי החוץ הקרובים של הקבוצה והמועדון גם נענש בסגירת היציע המזרחי באיצטדיון טדי למשחק אחד על תנאי עד תום העונה. שלושת משחקי החוץ הבאים של בית"ר ירושלים (להוציא את המפגש הערב נגד הפועל נוף הגליל) הם נגד מכבי פתח תקוה, בני סכנין ומכבי חיפה וייתכן שאליהם לא יוכלו להגיע אוהדי בית"ר ירושלים.

יש לציין שמכבי פתח תקוה כבר החלה במכירת כרטיסים למשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת ועל כן קיימת האפשרות שהקהל הירושלמי יוכל להגיע למשחק באם המושבות בסוף השבוע ואז המשמעות היא שמאוהדי בית"ר תימנע הכניסה ל"טוטו טרנר" נגד הפועל באר שבע בחודש הבא, משחק החוץ הרביעי בתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully