וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון UltraSouth: "רוני לוי עבר קו אדום וסירב להתנצל"

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 13:08

ארגון אוהדי הפועל באר שבע: "אף מאמן לא ימכור לנו סיפורים, טיפשים אנחנו לא. אחד מתפקידנו הוא לדאוג שלא יזלזלו בקהל"

תקציר מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הרוחות בהפועל באר שבע עדיין סוערות כשברקע הקרע בין אוהדי הקבוצה למאמן רוני לוי. האחרון נפגש אתמול (ראשון) עם ארבעה מראשי האוהדים של כדי ללבן את המחלוקות בין הצדדים. המנכ"ל גיא פרימור אירח במשרדו את הפגישה שארכה כחצי שעה בסיום אימון הבוקר של הקבוצה, אבל ארגון האוהדים UltraSouth פרסם היום (שני) הודעה ובה הכחיש שנערכה סולחה בין הצדדים.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סולחה? ממש לא. רוני לוי/ברני ארדוב

הפוסט של ארגון האוהדים

"בואו נעשה קצת סדר בדברים. לפני הכל, חשוב להבהיר שהבסיס לאירועים, מתחיל כשאוהדים ביציע שורקים בוז לקבוצה. זה ברור לכולנו שיש אוהדים שלא מרוצים משיטת משחק כזו או אחרת, תהיו בטוחים שגם אנחנו, אבל לאורך המשחק ובסופו, תמיד נתעסק בעידוד ודחיפת הקבוצה בלי יחס לרעשי רקע.

"עם זאת, אף מאמן לא יגיד על הקהל שלו שמלווה את הקבוצה שנים בטוב וברע, כן, גם אם חלקו בחר למחות ולשרוק, את מה שאמר רוני לוי, ונשימה אחר כך ימכור לנו סיפור שזה לא נאמר עלינו, טיפשים אנחנו לא.

"אתמול נערכה פגישה עם רוני לוי, הבהרנו שאין זה מתפקידנו להתערב מקצועית, אבל כן אחד מהם הוא לדאוג שאף אחד לא יזלזל בקהל הפועל באר שבע, לא משנה מי הוא ומה הוא. בשיחה הובהר לרוני שהקהל של הפועל באר שבע לא יחזור לימים של פילוג ביציעים. דרשנו מרוני לחזור בו מדבריו ולהתנצל, דרישה מינימלית ולגיטימית, לצערנו סירב.

"כל קשר בין הכותרות המצחיקות על סולחה למה שקרה בפגישה מקרי בהחלט ועם זאת, כולנו בני אדם וכמובן שהשיחה התנהלה באופן ראוי ומכבד. כמו תמיד, ראינו ונראה את טובת הקבוצה לפני הכל, ברור לנו שדברים יכולים להיאמר בלהט הרגע, אבל עדיין רואים בזה קו אדום.

"לקהל מותר למחות בכל דרך שהוא יראה לנכון בגבול הטעם הטוב, למרות שמיקום הטבלה 'לא מצריך' את זה. נבהיר לכולם, הארגון לא יחפש אש איפה שלא צריך. הארגון לאורך כל הדרך מנסה להגיע לעמק השווה, כדי להימנע מהאווירה שאנו נמצאים בה כרגע.

"ביום שבת יש לנו עוד משחק חשוב מאוד שאיתו נצא לפגרה. חשוב מאוד שנגיע מגובשים ונשאיר את מה שלא צריך מחוץ ליציע! גם אם אתם מרגישים לרגע שבא לכם לשרוק בוז, תעצרו ותהפכו את זה לעידוד, זה מועיל יותר.

"כוחנו באחדותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully