וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי סינן "אפסים" והרתיח את אוהדי הפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע ניסה להסביר שהתכוון לאוהדי היריבה: "הם שרקו לי בוז וקיללו אותי. אמרתי דברים שלא הייתי צריך"

תקציר מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

הפועל באר שבע, הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה בליגת העל, לא הצליחה להאריך את רצף הניצחונות שלה לחמישה וסיימה הערב (שבת) ב-1:1 את משחק החוץ מול מכבי נתניה. המארחת הייתה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של אביב אברהם כבר בדקה ה-34, אבל אבובקאר דומביה הציל לה נקודה עם שוויון בדקה ה-66, חצי דקה אחרי שרמזי ספורי העניק יתרון למוליכת הטבלה.

לקראת הסיום רוני לוי נראה מסנן "תראו איך הם שורקים בוז האפסים האלה", דבר שהבעיר את חמתם של אוהדים רבים של הפועל באר שבע. המאמן טען בסיום שהדברים שאמר כוונו לאוהדי מכבי נתניה: "במהלך המשחק מספר אוהדי נתניה,שישבו מאחוריי, שרקו שריקות בוז וקיללו אותי באופן אישי. בלהט המשחק אמרתי דברים שלא הייתי אמור להגיד ועל כך אני מתנצל".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סיפור לא סימפטי. רוני לוי/ברני ארדוב

באשר למשחק עצמו, לוי הודה: "זה מאוד מאכזב. הצלחנו לכבוש, אבל במקום לנצל את המצב ולהגדיל את התוצאה נתנו להם לחזור מהר מאוד. לא היינו מרוכזים ושילמנו על זה ביוקר. חבל, נקווה שבמשחק הבא נתקן. היינו צריכים להיות יותר סבלניים ולמצוא פתרון להגנה הנסוגה שלהם. הליגה קשה מאוד. מכבי נתניה ניצחה כאן את מכבי תל אביב לפני שבועיים, זו קבוצה חזקה וביתית מאוד. לכולם יהיו חיים קשים מאוד, אין משחקים קלים. הליגה עוד ארוכה, אנחנו רק בתחילת הדרך. אין מה לדבר כרגע על לחץ או מתח".

כובש השער רמזי ספורי: "יש תחושת פספוס, אין ספק. ידענו שמצפה לנו משחק קשה מול קבוצה איכותית ולצערי לא הצלחנו לפצח את זה. כבשנו ולא הצלחנו לשמור על זה, נקווה שנדע לשפר. אני בתקופה טובה והקבוצה הייתה בתקופה טובה עד שזה נעצר עכשיו. נמשיך לעבוד קשה כדי להגיע לתוצאות".

עוד בוואלה!

הרצף נעצר: אברהם הורחק במכבי נתניה, אך הפועל באר שבע השיגה רק 1:1

לכתבה המלאה
בני לם מאמן מכבי נתניה בסיום עם אלמוג כהן. ברני ארדוב
"שאפו לשחקנים ולקהל". בני לם/ברני ארדוב

מנגד, בני לם היה כמובן מרוצה מהנקודה שהשיגה מכבי נתניה ב-10 שחקנים: "הורחק לנו שחקן בשלב מוקדם, השחקן ה-12 זה גם הקהל וגם אני כנראה. אני לא אוהב לחגוג בתיקו, אבל זה תיקו של ניצחון. זו חבורה של גברים, לשחק ככה מול הפועל באר שבע ב-10 שחקנים. מגיע שאפו לקבוצה וגם לקהל הזה. אני עושה חילופים התקפיים ב-10 שחקנים ויודע שלא כל מאמן היה עושה את זה. מגיע צל"ש לשחקנים. יש לנו קבוצה רעבה עם צעירים שרוצים ומשקיעים. כיף לראות אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully