וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל נוף הגליל: "זכותנו לא להכניס לאצטדיון את מי שלא רוצים"

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 20:58

בקשת בית"ר ירושלים למנוע את כניסתם של עשרות חברי "לה פמיליה" התקבלה בהבנה בקבוצה הצפונית, כפי שאישר גיל ברעם ב-103FM: "כל הקבוצות בארץ צריכות לשתף פעולה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 0:4/ספורט1

הפועל נוף הגליל תארח את בית"ר ירושלים רק ביום שני (20:15, ספורט1), אבל המפגש ביניהן לא יורד מסדר היום בימים האחרונים דווקא בגלל אוהדי האורחת. בית"ר ירושלים העבירה למארחת "רשימת סינון" ובה שמות של חברי ארגון "לה פמיליה" שהיא דורשת לאסור את כניסתם, אלא שאותם אוהדים הבהירו כי בכוונתם להגיע למגרש בצפון כרגיל וכעת השאלה הגדולה שנותרה באוויר היא כיצד תפעל הפועל נוף הגליל.

הערב (חמישי) התראיין בתכנית הספורט ב-103FM מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם שהבהיר כי כוחות האבטחה מטעמם מתכוונים למנוע את כניסת אותם אוהדים אלימים שבית"ר ביקשה להשאיר מחוץ למשחק: "בית"ר ירושלים תממן את כל העלויות ותשלח חלק מהסדרנים שלה שיעמדו בכניסות לאצטדיון. המשטרה המקומית תהיה בחוץ ותעמוד ליד השערים. היא מגיעה עם כוחות גדולים, פחות או יותר 80 שוטרים על 3,000 אוהדים".

האזינו לריאיון עם מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם

ברעם גם הוסיף כי "כל הקבוצות צריכות לשתף פעולה - אנחנו רוצים למגר את האלימות באצטדיונים, וזכותנו כבעלי האצטדיון לא להכניס את מי שאנחנו לא רוצים. יש פה איזשהו רצון לעשות פה סדר בין כול הגורמים. באופן אישי, אין לי שום בעיה עם חברי ארגון 'לה פמיליה', יש לי בעיה רק עם האלימות ואני חושב שכל מי שמהווה גורם של אלימות באצטדיונים - פשוט לא צריך להיכנס. לכן, אני לא חושב ששום קבצה בארץ צריכה לתת יד לדבר הזה".

בכל הנוגע למצב קבוצתו, שפתחה את העונה עם תיקו ושני ניצחונות וכעת נמצאת בעיצומו של רצף בן ארבעה משחקים ללא ניצחון, אמר ברעם: "בתחילת העונה לא חשבתי שאני רץ לאליפות, היום אני יודע שאני בתקופה לא טובה ואני צריך לצאת ממנה. כולנו עכשיו בשנת לימוד - או שנגמור כתלמידים מצטיינים או שנרד כיתה. עם זאת, חוץ מהפועל באר שבע ומכבי חיפה שהן באמת ברמה אחרת בליגה, כל שאר הקבוצות שוות. אפילו מכבי תל אביב מתחתינו בטבלה. אני חושב שבנינו קבוצה טובה ואני מאמין בחבר'ה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully