וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "הסגל פה שווה הרבה יותר מאשר המקום בו אנחנו נמצאים"

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 19:30

מאמנה הזמני של מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה: "הפרידה מפטריק ואן לוון לא הייתה קלה, אבל עכשיו כל הפוקוס במשחק הקרוב. ברור שהסיטואציה לא נורמלית" (שבת, 17:30, ספורט4)

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

מאמנה הזמני של מכבי תל אביב ברק יצחקי דיבר היום (חמישי) לקראת המשחק של הצהובים מול עירוני קרית שמונה בשבת. יצחקי, שיעמוד על הקווים אחרי הפיטורים של פטריק ואן לוון, ישמש כמאמן עד שהצהובים ימצאו מחליף להולנדי. מכבי תל אביב תפגוש את עירוני קרית שמונה ביום שבת, 17:30, שידור ישיר בספורט4.

ברק יצחקי, מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מוכן למשחק כמאמן. יצחקי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"הפרידה מפטריק ואן לוון לא הייתה קלה, זה נכון", אמר יצחקי בפתיחת דבריו, "פטריק היה הרבה שנים במועדון, היה במחלקת הנוער, עשה הרבה מאוד דברים טובים במחלקת הנוער, גם בקבוצה הבוגרת, אבל עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. נאחל לו מכאן בהצלחה בהמשך הדרך. אנחנו בפוקוס לקראת המשחק".

על הסיטואציה בה הוא והקבוצה מגיעים למשחק אמר יצחקי: "הסיטואציה היא לא נורמלית, אבל כמו שאמרתי קודם, כרגע אנחנו מסתכלים על מה יהיה במשחק הקרוב. מבחינתי כל הפוקוס צריך להיות על המשחק הקרוב מול קרית שמונה, אני צריך להכין את השחקנים בצורה הכי טובה שיש. אני מאמין בשחקנים האלה, אני חושב שיש פה סגל טוב שהאיכויות שלו הרבה יותר מהמקום שאנחנו נמצאים בו. גם השחקנים מודעים לסיטואציה וכולנו ביחד, אבל כולנו ביחד, צריכים להוציא את מכבי מהמקום שהיא נמצאת בו".

על תפקודו כמאמן הזמני של הקבוצה הוסיף: "מבחינתי, אני פה תמיד בשביל מה שהמועדון יבקש ומה שהמועדון יצטרך. זה זמני ואנחנו עובדים כבר על חיפוש מאמן". לסיכום התייחס יצחקי ליריבה שמחכה למכבי תל אביב: "קרית שמונה קבוצה קשה מאוד. יש שם כמה שחקנים מוכשרים, בשנים האחרונות נתקלנו בהמון קשיים כששיחקנו שם, זה מגרש מאוד ביתי אבל נצטרך לבוא מפוקסים מהשנייה הראשונה ולשים את הלב במגרש. בסופו של דבר יש איכויות בקבוצה הזו, אנחנו צריכים להגיע עם הרבה לב והרבה נשמה ואני בטוח שיחד עם זה הכדורגל יגיע".

ברק יצחקי, מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
באימון לקראת שבת. יצחקי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מגן הצהובים אנריק סבוריט אמר: "כבר כשהגעתי למכבי תל אביב ידעתי שבמועדון רוצים לנצח תמיד, להיות ראשונים תמיד, עכשיו אנחנו במיקום שבו אנחנו נמצאים אבל אני מאמין בקבוצה הזו", אמר סבוריט, "כולם ביחד, האוהדים, המועדון והשחקנים נשנה את המצב הזה מהר. דיברנו השבוע עם ברק (יצחקי), עם ג'ק (אנגלידיס). המפתח הוא להיות מאוחדים, להילחם ביחד ולשחק את הכדורגל שלנו כדי לשפר את מה שצריך. הצעד הראשון הוא לנצח בקרית שמונה".

"דיברנו השחקנים עם הניסיון הרב יותר, אבל גם עם השחקנים החדשים, השחקנים הצעירים", סיפר סבוריט, "כשאתה מגיע למכבי תל אביב, אתה יודע שאתה צריך לתת הכל כדי לנצח בהכול. יש לנו סגל טוב, נעשה את המקסימום ועכשיו זה הרגע לשנות את הסיטואציה הזו. אף פעם לא קל בקרית שמונה, אבל זו הזדמנות טובה להגיע לשם, להילחם ולקחת שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully