וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לא צפויה למנות מנהל מקצועי זר. יצחקי לשחקנים: "לא עוסקים בעבר"

26.10.2021 / 15:16

המנהל המקצועי, התומך בהחזרת איביץ', העביר את אימון הבכורה שלו כמאמן הזמני של הצהובים, גם אנגלידיס שוחח עם השחקנים. ואן לוון לא הגיע כדי להיפרד, גורם הודה: "אף אחד לא שוכח לו את הדברים הטובים שהוא עשה, אבל כנראה שהמשבר יותר מדי עמוק"

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

ברק יצחקי העביר הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה שלו כמאמן הזמני של מכבי תל אביב והוא צפוי להדריך את הקבוצה בשבת במשחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה. יצחקי שוחח עם השחקנים לפני האימון שלתחילתו לא הגיע פטריק ואן לוון כדי להיפרד.

יצחקי לא כיוון את עצמו להיות מאמן למרות שעשה קורס מאמנים והוציא תעודת פרו, אבל בדומה להולנדי שלקח את הקבוצה אחרי גאורגיוס דוניס גם יצחקי הסכים לבקשה של מיטש גולדהאר וג'ק אנגלידיס, אם כי בניגוד לוואן לוון הוא מעדיף לחזור לעמדת הניהול המקצועי ולא לפתח קריירה של מאמן.

מכבי תל אביב נותנת אמון ביצחקי ולא צפויה לחפש מנהל מקצועי זר במקומו. במחזיקת הגביע מתכוונים להתרכז רק במינוי מאמן זר, וברגע שייבחר אחד כזה, יצחקי יחזור לשמש כמנהל מחלקת הכדורגל ויסייע מתוקף תפקידו למאמן החדש שיגיע.

ברק יצחקי. דני מרון
"אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה". ברק יצחקי/דני מרון

יצחקי, שתומך בהחזרת ולדאן איביץ', אמור להעביר את המשחק מול עירוני קרית שמונה כשהבוקר באימון סייע לו עדיין עוזר המאמן פטר ואן דר ברג. ההערכה היא שגם ואן דר ברג יעזוב בסופו של דבר ביחד עם פטריק ואן לוון, אבל בינתיים הוא בקרית שלום.

גם ג'ק אנגלידיס שעדיין נמצא בארץ, שוחח עם השחקנים. ההערכה היא שבתוך מספר ימים יעזוב אנגלידיס את ישראל, אך כאמור יהיה קשור במינוי המאמן הבא.

יצחקי אמר הבוקר לשחקנים: "אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה, אלא על מה שיהיה ומה שיהיה זה יום שבת בקרית שמונה. אין מה להתעסק בעבר ובמה שקרה העונה, אלא רק ללמוד ולהתרכז בעתיד של מכבי תל אביב".

במכבי תל אביב מקבלים מבול של פניות מצד סוכנים מהארץ ומהעולם שמציעים מאמנים. גם מנהלים מקצועיים מוצעים לקבוצה, אבל השם המוביל עדיין מבחינת המועדון הוא ולאדן איביץ' שנמצא בסלוניקי וקרוב לוודאי שיסכים להגיע אם יקבל פנייה לחזור. מערכת היחסים בין איביץ' ליצחקי מצויינת ונראה שהם ישמחו לעבוד שוב יחד.

גורם במכבי תל אביב אמר הבוקר: "לא רצינו להגיע למצב של פיטורי פטריק, אבל אחרי מה שהיה באצטדיון עם הקהל והתוצאות האחרונות, אי אפשר היה להישאר אדישים. אף אחד לא שוכח לפטריק את הדברים הטובים שהוא עשה עבור מכבי תל אביב, אבל כנראה שהמשבר יותר מדי עמוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully