וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן: "שחקנים איבדו את הראש, יש כאלה שלא מבינים כדורגל"

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 22:42

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ההפסד להפועל נוף הגליל: "לא היינו חכמים ואני לא יכול לשנות את זה". קריאף: "סובלים מחוסר מזל שלא ראיתי". מנגד, הוכנבוים חגג "ניצחון היסטורי"

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים אולי ציפתה לערב לא פשוט בכל הנוגע להתנהגות אוהדיה ובניסיון למנוע את כניסתם של 38 חברי ארגון "לה פמיליה" שהורחקו מהמפגש, אבל לא למצוא את עצמה ב-10 שחקנים כבר אחרי חמש דקות מפתיחת המשחק, סופגת עמוק בתוספת הזמן משער עצמי מיד אחרי שגם המקומיים נותרו בחיסרון שחקן ורושמת הפסד רביעי העונה, הפעם 1:0 לעולה החדשה הפועל נוף הגליל.

אופיר קריאף, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"צריך לעשות בדק בית". קריאף גם התלונן על חוסר מסזל/מאור אלקסלסי

המאמן ארווין קומאן לא התייחס להרחקה המוקדמת שספג תמיר עדי ואמר על קבוצתו: "אחרי האדום שלהם ראיתי שחקנים אצלנו שאומרים שחייבים ללחוץ עכשיו, אבל הם לא מבינים כדורגל. הם נלחמו יפה מאוד במשך 85 דקות, ואז איבדו את הראש בסיום. תמיד אנחנו רוצים לנצח, אבל במשחק הזה לא היה לנו סיכוי ב-10 מול 11. היינו ראויים לנקודה, אבל בכדורגל אתה צריך להיות חכם ולא היינו כאלה היום. אני לא יכול לשנות את זה".

אופיר קריאף, קפטן בית"ר ירושלים הודה: "האדום טרף את כל הקלפים וגרם לנו לשנות את סגנון המשחק. עמדנו כמו גברים כמעט כל המשחק, נתנו הכול ונלחמנו, אבל בסוף איבדנו את הראש. זו פעם שלישית או רביעית שאנחנו סופגים בדקה 92 או 93. צריך לעשות בדק בית, זה מוציא אותי מהדעת. אנחנו צריכים לעבוד יותר קשה עכשיו, להתאושש ולבוא להשיג את הנקודות מול מכבי פתח תקוה. אנחנו סובלים מחוסר מזל שלא ראיתי דבר כזה. אין כבר מה להגיד".

ירון הוכנבוים, מאור אלקסלסי. מאור אלקסלסי
"ניצחון היסטורי". ירון הוכנבוים/מאור אלקסלסי

מן העבר השני, המאמן המנצח ירון הוכנבוים אמר: "ההתפרצות בסיום היא כי זה משחק היסטורי, יזכרו אותו כמו שבעכו זכרו את הניצחון על בית"ר ב-1976. לא היינו מספיק איכותיים לאורך כל המשחק מול 10 שחקנים, וכשזה מגיע בסוף זה כל כך מתוק. כיף לשמוח. כל המשחק היינו ביתרון מספרי, אבל השער הושג אחרי שאקווה הורחק וכבר לא היינו ביתרון. אנחנו מפיקים פה את המקסימום מהשחקנים, גם אחרי מעידה של כמה משחקים. סך הכול אנחנו מאוד מרוצים והלוואי שנהיה במקום הזה גם בסוף העונה".

הבלם ג'ניה ברקמן הוסיף לדברי מאמנו: "זה ניצחון מאוד חשוב. הרבה זמן שהעיר הזו לא חוותה חוויה כמו שהייתה פה. הבאנו ניצחון שהיה חשוב לנו ולאוהדים, ואני שמח על כך. הייתה לנו סבלנות, לא מיהרנו. רצינו לעצור את רצף הספיגות מהמשחקים האחרונים וזה נתן את הביטחון לקבוצה. ידענו שנגיע להזדמנות כדי להכריע ואני שמח שהקדוש ברוך הוא היה איתנו היום ונתן לנו את העקיצה הקטנה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully