וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מורחקים חברי ארגון "לה פמיליה" הסתננו ליציע, 5 נעצרו

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 22:49

בית"ר ירושלים שכרה 35 מאבטחים וצלמים מטעמה במטרה לזהות את המורחקים, התורים בכניסה הקשו על כוחות האבטחה לזהות את מרביתם

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים שכרה כ-35 מאבטחים וצלמים גם בניסיון למנוע מ-38 חברי ארגון "לה פמיליה" להיכנס ליציע הערב (שני) באצטדיון "גרין" בנוף הגליל, אולם נרשמה הצלחה חלקית בלבד.

על פי ההערכות של אנשי בית"ר ירושלים וכוחות האבטחה, עשרות חברי ארגון שהופיעו ברשימות שהעבירה בית"ר ירושלים ובהן אותם אוהדים שהיא מבקשת למנוע את כניסתם, הצליחו להסתנן לתוך היציע. מתוך 38 אוהדים שהופיעו ברשימות שהועברו מראש, מחציתם כלל לא הגיעו לאיצטדיון. מאלה שהגיעו, מרביתם הצליחו להיכנס, אך גם היו 5 שנעצרו בכניסות וזוהו על ידי המאבטחים.

אוהדי בית"ר ירושלים בכניסה ליציע בנוף הגליל. מאור אלקסלסי
התורים בכניסה ליציע בנוף הגליל הקשו על זיהוי המורחקים/מאור אלקסלסי

לטענת הכוחות במקום, הצליחו עשרות מחברי "לה פמיליה" להסתנן ליציע בזכות התורים הארוכים שנוצרו בכניסה, עומס שהיה גדול מדי ככל ששריקת הפתיחה התקרבה והקשתה על השוטרים והמאבטחים לזהות את האוהדים שהורחקו.

כפי שסיפר גיל ברעם, מנכ"ל הפועל נוף הגליל עוד לפני המשחק, גם המקומיים שיתפו פעולה עם בית"ר ירושלים בניסיון למנוע את כניסתם של אותם מתפרעים.

כמובן שלא כל חברי ארגון "לה פמיליה" הורחקו על ידי בית"ר ירושלים ואותם אוהדים, ניתן לשער שביחד עם מספר מהמסתננים, הניפו לפני המשחק שלט שעליו כתוב "איתך בכל מקום", לצד הכיתוב LF שמייצג את הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully