וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' הודיע למכבי תל אביב: "לא אגיע"

2.11.2021 / 10:31

אחרי כמה ימים של מחשבה, בישר הסרבי לראשי המועדון שהחליט לוותר על ההצעה לחזור מסיבות משפחתיות. במועדון יאיצו את החיפושים אחרי מאמן אחר, ברק יצחקי צפוי להמשיך על הקווים מול הלסינקי בחמישי (19:45, ספורט2) ובדרבי ביום ראשון

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

ולאדן איביץ' לא יחזור לאמן את מכבי תל אביב העונה. הבוקר (שלישי) הודיע המאמן הסרבי לראשי הקבוצה שהחליט מסיבות משפחתיות לוותר על ההצעה לחזור לעמדת המאמן, וכי נכון לעתה הוא לא ישוב לישראל העונה. כבר לפני שבוע נעשתה פנייה ראשונה ממכבי תל אביב לאיביץ' על מנת שיחליף את פטריק ואן לוון המפוטר, אבל הוא ביקש זמן לחשוב, והצהובים העדיפו לא ללחוץ ולהתרכז בניצחון בקרית שמונה בשבת בו עמד ברק יצחקי על הקווים.

הצדדים בחרו לקחת סוג של פסק זמן, ובמכבי תל אביב קיוו שאיביץ' יקבל את ההצעה, אבל אתמול הגיעה השיחה מסלוניקי, מקום מגוריו של הסרבי, ובמהלכה הוא הודה עמוקות למועדון על הניסיון להחזירו, אך הבהיר שהסיבות לסירובו אינן מקצועיות.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
הודה, אך סירב. ולאדן איביץ'/דני מרון
לקראת משחקי המחזור ה-9 בליגת העל/ספורט1

כעת כל האנרגיות במועדון מרוכזות בחיפוש אחרי מועמד אחר, כאשר נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס ויצחקי נמצאים בקשר עם סוכנים שונים, וכפי שזה נראה מינוי המאמן יידחה לפגרת הנבחרות והשזרוע בהמשך החודש, ובינתיים ברק יצחקי ימשיך כמאמן זמני גם מול הלסינקי ביום חמישי (19:45, ספורט4) ובדרבי מול הפועל תל אביב ביום ראשון.

לקראת המשחק בחמישי אמר הקשר עדן שמיר: "המשחק הקרוב הוא משחק שיכול לעזור לנו להבטיח את העלייה לשלב הבא. יש לנו מטרות ואחת מהן היא להפיל לשלב הבא. כמובן שאם נצליח לעשות את זה מהמקום הראשון זה עדיף. זה חשוב לנו גם לביטחון. אנחנו מנסים ליצר רצף של ניצחונות שידחוף אותנו גם בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully