וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה מהמאמן הבא: ביטחון ביכולתו להוביל לאליפות

28.10.2021 / 10:15

בין אם יהיה זה איביץ' או מישהו אחר, מכבי תל אביב תבהיר למחליף של ואן לוון כי העונה כלל לא אבודה מבחינתה. סבוריט ישוב להרכב נגד עירוני קרית שמונה בשבת (17:30, ספורט4)

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

בין אם מכבי תל אביב תצליח לסגור עם ולאדן איביץ' ולהנחית אותו בתחילת השבוע הבא בארץ ובין אם היא תיאלץ לחפש מאמן אחר והתהליך ייקח לה יותר זמן, המסר שיועבר לכל מי שיעמוד על הקווים יהיה שהעונה הזו ממש לא אבודה ושהמועדון רוצה אליפות. מכבי תל אביב לא תחתים מאמן שלא יאמין שאפשר להניף את הצלחת בסוף העונה, על אף הפתיחה הקטסטרופלית.

פער 10 הנקודות מהפועל באר שבע ו-6 הנקודות ממכבי חיפה לא שובר את הבעלים מיטש גולדהאר, שמשוכנע כי עיתוי ההחלפה של פטריק ואן לוון עדיין צריך לאפשר חזרה למירוץ האליפות בכל הכוח. הדוגמא של העונה שעברה, אז כזכור החליף ואן לוון את גאורגיוס דוניס ומכבי תל אביב סגרה את הפער ממכבי חיפה, עומדת לנגד העיניים של ראשי המועדון שבטוחים כי שום דבר לא אבוד כשבסך הכל עברו שבעה מחזורים.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
אם הוא חוזר, זה בשביל להתחרות על האליפות. איביץ'/דני מרון

אינדיקציה למידת הריאליות וההיתכנות של הדברים תהיה כבר מחרתיים במשחק החוץ בקרית שמונה (שבת, 17:30 בספורט4). במכבי תל אביב בונים על אפקט פיטורי ואן לוון ומינויו של ברק יצחקי למאמן זמני ומצפים לשלוש נקודות במגרש שבו, כזכור, איתן טיבי הורחק בעונה שעברה, מכבי תל אביב הפסידה ונסתם הגולל על סיכוייה לזכות באליפות שלישית ברציפות. אף שהאצטדיון העירוני בקרית שמונה הוא אחד ממגרשי החוץ הקשים בארץ, במכבי תל אביב משוכנעים שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב ותהיה פייבוריטית להשיג נקודות.

באשר לאיביץ', כפי שכבר נכתב הוא המועמד שברק יצחקי כמנהל מחלקת הכדורגל במכבי תל אביב הכי רוצה, ובעלי המועדון מיטש גולדהאר, כמו גם יד ימינו ג'ק אנגלידיס מיישרים איתו קו בעניין. עם זאת, איביץ' לא תכנן לחזור לישראל וקיווה לאמן במדינת כדורגל יותר מתקדמת, ומכאן שהמגעים להחזרתו לא קלים ובכל מקרה מכבי תל אביב תצטרך להכין אופציה נוספת למקרה שהוא יסרב בסופו של דבר.

שחקני מכבי תל אביב ברנדלי קובאס, דן גלזר, אנדרה ז'ראלדש מאוכזבים. אריאל שלום
אפקט הפיטורים ישפיע בשבת? שחקני מכבי ת"א/אריאל שלום

מחזיקת הגביע תחסר בשבת את שרן ייני המורחק, אבל תקבל בחזרה את לואיס הרננדס שיחזור מהרחקה ויפתח במרכז ההגנה לצד עידן נחמיאס. גם אנריק סבוריט, שישב על הספסל בהפסד למ.ס. אשדוד, יחזור להרכב.

יצחקי יעביר הערב את האימון השלישי שלו בקבוצה, כאשר לצידו עדיין עובדים העוזרים של ואן לוון, פטר ואן דן ברג כעוזר מאמן ודניס גנטנאר כמאמן שוערים. השניים ימשיכו לעבוד, אבל אם המאמן שיגיע ירצה להביא צוות משלו, המועדון יקבל את הבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully